Als ik iets opneem via de Proximus tv app op mijn tablet kan ik dit wel bekijken op mijn tablet, maar niet op mijn tv. De opname staat wel in de lijst opnames op mijn tablet, maar komt niet in de lijst opnames op mijn tv.
Bladzijde 1 / 1
Dag Gerda,
Kan je mij zo eens een voorbeeld geven van een opname dan kijk ik het even na.
Kan je mij ook je klantennr bezorgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,
OdB
Kan je mij zo eens een voorbeeld geven van een opname dan kijk ik het even na.
Kan je mij ook je klantennr bezorgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,
OdB
Is uw tablet gekoppeld aan de decoder? Kan zijn dat dit de reden is?
menu->instellingen->beheer van de toestellen.
mvg.
menu->instellingen->beheer van de toestellen.
mvg.
Kan je het nu nog eens nakijken want ik zie hem wel degelijk opgenomen staan.
Ja, die staat bij de gekoppelde toestellen
Ja, mijn tablet is gekoppeld: staat in de lijst met gekoppelde toestellen. De film is opgenomen. Ik kan hem wel bekijken op mijn tablet en op mijn PC, maar niet op mijn TV. Hier staat hij niet in de lijst met opnames.
Al eens geprobeerd de decoder te resetten/herstarten.
mvg
mvg
Zelfs gewoon rebooten kan soms zoiets oplossen.
Ik heb niets gedaan, maar nu intussen is probleem opgelost. Vanmorgen was dat nog niet het geval. Kan het misschien zijn dat dit pas na een bepaalde tijd wordt doorgestuurd.
Neen, ik heb op afstand decoder herstart. Dit zal het probleem geweest zijn dat de lijst niet up to date was.
Waarschijnlijk opgelost door de support Px.
Neen, normaal moet dat gelijktijdig werken op je TV.
Alé goed dat het is opgelost.
mvg
Neen, normaal moet dat gelijktijdig werken op je TV.
Alé goed dat het is opgelost.
mvg
Is toch opgelost door de decoder te herstarten lees ik nu, dus als je dat nog eens voorhebt weet je wat doen.
Inderdaad is meestal het rebooten (in minder mate is een reset nodig) het wondermiddel bij veel tv problemen 🙂
Dankjewel voor de hulp. Ik heb dit probleem al langer. is het dan de bedoeling dat ik elke keer de decorder herstart? Dat is nogal omslachtig. Dan is het eigenlijk veel eenvoudiger om via je tv te op te nemen.
Normaal niet, maar als het er niet tussen moest staan mss toch eens herstarten.
Dat zal niet iedere keer nodig zijn want als dat gebeurt zal Proximus het moeten grondig nakijken wat er verkeerd loopt, ik hen dit éénmaal moeten doen en achteraf geen problemen meer gehad.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.