opnemen ""verwijderen indien schijf vol"

  • 11 May 2015
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Vorige week heb ik mijn V3 decoder omgeruild voor een V5 decoder. Terzelfder tijd heb ik ook een 2de decoder( zelfde type) aangeschaft. 1ste.decoder staat in de living, 2de in de keuken. Wanneer ik nu op de 1ste. decoder een programma wil opnemen en de keuze maak 'verwijder indien schijf vol' krijg ik steeds een opname voor 30 dagen. Volgens verkoper in PROXIMUS winkel zou ik op 1ste decoder alle mogelijk opties verwijderen kunnen ingeven . Voor de 2de decoder alleen voor 30 dagen. Staat zo bij proximus geprogrammeerd. Hulp van het Helpcenter via 080022800 geeft geen oplossing. Vijf maal verschillende oplossingen aangeboden ,vijf maal geen oplossing. Ook de oplossingen via PROXIMUS.BE geven geen resultaat. Weet er iemand raad? Moet ik mijn V3 gaan terug halen? Groeten, Tjen

6 reacties

om te beginnen zou je al moet vragen aan de technische helpdesk 0800 22 800 (je kan bellen tot 22u) hoeveel decoders er nog op je lijn geregistreerd staan want tijdens het omruilen gaat dit dikwijls verkeerd en blijft de oude decoder geregistreerd en dit wil zeggen dat je ruildecoder de 2de decoder wordt met minder opnamemogelijkheden dan de eerste die er niet meer is maar wel bandbreedte blijft in beslag nemen en dan is je tweede aangeschafte decoder eingelijk de derde die dan nog minder tv mogelijkheden overhoudt
om te zien wat mogelijk is op je lijn qua tv mogelijkheden, surf eens naar ▬► haalbare snelheid


en daar onder de tekst 'Samenvatting mogelijke testen: ' klik je dan op de link 'TV Mogelijkheden ' genaamd
Antwoord voor Elsa :


Volgens helpdesk zijn er 2 decoders (2 x V5) geregistreerd .De oude komt niet meer voor.


Testen : Kan max. 3 tv aansluiten en max. 2 in HD. Mogelijkheden proximus TV : 1ste. decoder 2 opnames 30 dagen beschikbaar. 2de. decoder


2 opnames 30 dagen beschikbaar.


Ik voel de bui al hangen. MVG Tjen
je opnamemogelijkheden zijn heel beperkt zeker als je met beide decoders in HD werkt , hier heb je een beter overzicht van je mogelijkheden


surf naar ▬►beschikbaarheid 3tv's waarvan 2 in hd
Opnemen is geen probleem, bewaartijd , optie : indien harde schijf vol ,lukt niet
Als je dit probeert voor een SD opname, dan lukt dit waarschijnlijk wel nog, want ene in HD kan je niet onbeperkt bewaren aangezien je nu twee decoders geregistreerd staan op je lijn staan hebt i.p.v. één vroeger.

Reageer