Skip to main content
Hallo,

Ik kreeg volgende melding op skynet.be: "Activeer 'Opname vanop afstand' Beste klant, om van de service "Opnemen vanop afstand" te kunnen genieten, moet u eenmalig deze service activeren in de rubriek Belgacom TV van uw e-Services."

In de eServices is deze optie nergens terug te vinden? (en Google weet blijkbaar ook geen raad...)

Mvg

je moet eens kijken in topic:

http://community.belgacom.be/posts/4a98dc5ab5

vroeger moest je activeren op afstand idd activeren, deze optie is idd onvindbaar in de nieuwe e-services

maar als we Eva moeten geloven is die activatie niet meer nodig? dus gewoon inloggen met e-services acount en het zou moeten gaan?

dan zijn er anderen die zeggen dat je Chrome moet gebruiken, zie : http://community.belgacom.be/posts/86671cf385

succes

mvg

of IE9 ook hé xenne ;-))

Ik krijg altijd de melding om de dienst te activeren...

Heb geen zin om hiervoor wéér naar de klantendienst te bellen, aangezien ik de afgelopen 3 weken toch al zo'n 20 uur met Belgacom moeten bellen heb.

tsja, vroeger moest je die dienst activeren in e-services.... nu is dat inderdaad niet meer mogelijk, maar volgens Eva haar beweringen zou het moeten werken door gewoon in te loggen met je e-services account? kan dit helaas zelf niet testen daar ik de dienst destijds geactiveerd heb.

staat op jouw e-services dat je belgacom tv hebt?

@ Elsa : tv gids heeft niets te maken met tv overal, zou met gelijk welke browser moeten werken, maar hier hebben we het specifiek over het probleem dat je niet op afstand kan opnemen omdat je zogezegd een dienst moet activeren die er niet meer eens, iemand zei in ander topic dat het met chrome wel ging, vandaar de tip

mvg

Ja, op mijn eServices staat Belgacom TV er wel tussen.

Inderedaad xenne maar bij werkt het me IE9 ook dus vandaar mijn opmerkingske , maar 't was meer om je een beetje te jennen omdat je duidelijk geen IE9 fan bent ;-))

groetjes,

Elsa

@ Joris : en wat je krijg je nu juist in de tv gids? staat er zo'n knop die zegt dat je op afstand opnemen moet activeren (die stond er vroeger namelijk), of ....

@ Elsa : hoe dat ge't weet

mvg

Nu werkt het op mysterieuze ineens wel...

Bedankt voor de reacties!

de wereld van belgacom is inderdaad op zijn minst gezegd mysterieus ;-))

groetjes,

Elsa

Reageer