opnemen van series lukt niet meer

  • 30 November 2013
  • 0 reacties
  • 1198 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Sedert zondag lukt een opname van een serie niet meer, ze worden steeds gewist voor het opnmenen begint. Alle planningen worden gewist. Ik kan wel nog opnemen van op afstand en dan wordt er opgenomen. Programmeren op de recorder lukt ook en dan wordt er ook opgenomen. Enkele de series lukken niet meer. Dus ik moet alles handmatig doen.. Ik heb mijn probleem met de hulpdesk gemeld maar het probleem was donderdag nog niet gekend. Ik ken zelf al zeker 4 personen met hetzelfde probleem, daar worden de series ook systematisch gewist voor het het opnemen kan beginnen.


Ik denk dat het is sedert een recente update, volgens de hulpdesk zal er een bug in zitten.


Is er nog iemand met hetzelfde probleem, en wat hebben jullie er aan gedaan om het eventueel op te lossen, mijn recorder is een V3.


Zou een factory reset helpen? Alle opnomen stukken kunnen wel nog steeds perfect bekeken worden, het is enkel het opnemen van die series die een probleem zijn. Ik zou niet graag mijn opnamen kwijt zijn die ik nog niet bekeken heb





Heeft iemand raad voor mi


groetjes

0 reacties

Geen reactie

Reageer