Opnemen van op afstand, werkt dit bij jullie? (opgelost; vermoedelijk tijdelijke bug)

  • 19 June 2011
  • 6 reacties
  • 1871 Bekeken

Hallo iedereen; kwam vandaag tot de vaststelling dat om de ene of andere redenen ik van op afstand geen opname kan programeren.

Als ik naar mijn e-Service ga kijken zie ik nogthans dat opnemen van op afstand nogthans actief staat; en wanneer naar de http://www.skynet.be/diensten/tv-gids" target="_blank navigeer ben ik ook aangemeld maar blijkbaar zie of kan ik geen programmering plannen.

Met deze vroeg ik mij dus af of dit bij jullie werkte of dat we eerder te maken hebben met een algemeen probleem.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Best

Kurt

6 reacties

Badge
Hier werkt dit zonder problemen ! :)

mvg,

thiebapa
werkt perfect!
Bedankt thiebapa voor uw mededeling; veroedelijk heb ik te maken gehad met een tijdelijke bug; heb zonet nogmaals gekeken, en nu werkt het bij mij ook weer.
ik heb het ook al paar keer gehad dat het niet gaat, als je dan half uurtje later probeert pakt hij ze wel aan.....

mvg
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb verschillende programma's geprogammeerd en één was mislukt, alhoewel het nog steeds in de geplande opnames stond, was het niet opgenomen
hier zijn al mijn op afstand ingestelde programma's correct opgenomen, afspelen gaat wel niet altijd even vlot. vanavond bijvoorbeeld was er één die na "Even Geduld" een zwart scherm toonde. decoder uitgetrokken, maar leek niet te helpen, uiteindelijk na keer of 10 proberen toch kunnen bekijken. maar dat zijn de ondertussen bekende frustraties bij netwerkopnames

mvg

Reageer