Skip to main content
beste,

wij zijn in het bezit van 3 gsm nummers waarmee punten worden verzamelt bij bizz club ( vroeger proxi club). 2 nummers zijn proximusabonnementen, 1 nummer is een belgacomnummer. proxiclub werd vervangen door bizz club en de punten van de 3 abonnementen werden samengevoegd met als beheerder het belgacomnummer. die beheerder alleen kan dus de punten inruilen. maar op e-services voor kmo is de link naar bizz club nergens te vinden en op e-services van proximus wel maar met de proximusabonnnementen hebben wij geen toegang omdat we de beheerder niet zijn. ik zou dus willen weten hoe ik kan zien in wat ik mijn punten kan omruilen? ik ben niet geintersseerd in gratis belminuten maar wel in waardebons of geschenken. ik heb gisteren een uur aan de telefoon gehangen bij de helpdesk van proximus ,daar werd mij gezegd dat het bij belgacom zou moeten geregeld worden omdat ook zij geen toegang krijgen en in de bizz corner van belgacom konden ze het ook niet oplossen. werk aan de winkel dus om dit in orde te brengen want ik kan toch de enige niet zijn met dit probleem!

claudia

Beste Claudia,

Kunt u mij de 3 gsm nummers waarover het gaat bezorgen, aub?

Ik laat dan graag uw gegevens nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Ik heb juist hetzelfde probleem. Ik krijg gisteren nog een folder met mijn punten en de vraag om ze op te nemen maar ik kan er niet aan noch bij belgacom noch bij proximus.

Ik probeer al meer dan een jaar mijn punten in te ruilen maar het lukt mij niet. Vorig jaar al verschillende maal met de klantendienst gebeld. Spuugzat ben ik het en dan nog punten die vervallen............... De stap naar naar de concurrentie komt steeds dichter bij en moet u weten dat ik reeds +/- 15 jaar klant ben.

Je belt naar 1910 en voer daar een telefoonnummer in die wel erkend wordt door de centrale en tik dan nederlands en dan optie 3 "informatie over je omruiling".

Je krijgt een medewerker aan de lijn, geef hem uw oude klantennummer bij proximus, en dan het nieuwe (of huidige) bij belgacom. Hij moet dit overdragen. Soms hebben ze er zelf geen weet dat ze dit kunnen, vraag hen om ernaar te informeren. Evt zetten ze u even op wacht. Maar het komt voor elkaar, en na overdracht staan al die punten te blinken bij voordelen in de e-services.

nog een goeie zondag

mvg

Reageer