Skip to main content
Goedendag,

Is het niet mogelijk als je iets opneemt. Wij hebben er 2 dat je beide opgenomen item's ziet. Nu neem ik iets beneden op. Dit kan boven helaas niet kijken.

Is dit in de toekomst mogelijk ?

mvg frwi

Als je opneemt zal het in PVR zijn (op de harde schijf van je bgc decoder (digibox is een benaming van TN) Dus is het dan normaal als je op de harde schijf opneemt van je decoder 1 dat die niet op de harde schijf staat van je decoder2 en omgekeerd.

Als je echter in npvr opneemt dus het programma wordt dan bijgehouden (30 dagen ) op de servers van bgc en staat het niet op de harde schijf van je decoder maar dan kan je het wel gedurende die dertig dagen zowel op decoder1 als 2 bekijken.

Beste frwi,

hetgeen ricy zegt, klopt volledig. De opnames die je doet worden waarschijnlijk op de harde schijf van de decoder zelf opgeslagen waardoor het dus lokaal op de decoder zelf staat. Je kan de opname enkel zien op uw beide decoder als het om een netwerkopname (nPVR-opname) gaat.

Je kan niet van alle zenders opnemen in nPVR. Meer info hierover vind je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14556/

Mvg

Eva van Belgacom

Goedenmorgen,

Het klopt helaas niet. Want wat ik boven opneem kan ik beneden ook terug kijken.

Daar zijn dezelfde programma;s die ik heb opgenomen. Alleen die ik beneden opneem kan ik boven nog niet zien.

Mvg

frwi

Als je met de afstandsbediening naar PVR gaat staat er dan bij sommige opgenomen programma's 30 dagen en bij andere niet ?

Wat niet met 30d staat (er gaat elke dag een dag af tot 0) is opgenomen op de harde schijf van decoder 1 of 2 en kan dus niet bekeken worden op de andere. Het is dus niet zo dat de 2 decoders bij jou thuis in netwerk staan. Ze staan beide in verbinding met het TV-netwerk van Belgacom en kunnen dus beide de op het netwerk opgenomen programma's afspelen, maar niet die van mekaars harde schijf.

Reageer