Om op te nemen op afstand moet je deze dienst activeren.
Ik heb dit met succes gedaan, maar als ik een programma wil opnemen krijg ik de melding dat ik moet activeren.
Als ik dit dan terug wil doen komt de nota je bent al geactiveerd.
Wat moet ik nu doen ,of wat doe ik verkeerd
Bladzijde 1 / 1
tsja, normaal zou het moeten werken na activatie... misschien werkte de site tijdelijk niet goed? toen ik vanmorgen iets wou opnemen op afstand kreeg ik ook een foutmelding, nu gaat het terug
mvg
mvg
Heb het weer geprobeerd en het gaat wéér niet
Beste francoisvg,
Er zijn op dit moment geen problemen met het programmeren vanop afstand, we hebben het hier net getest. Let op dat u zeker moet ingelogd zijn in e-services vooraleer de programmatie doorloopt. We sturen deze case in elk geval door naar de betreffende dienst, mogelijk is er een probleem voor een deel van de klanten (wat zou verklaren waarom het hier werkt en niet bij u).
Voorlopig blijven proberen, mogelijks kunnen wij u langs deze weg pas maandag iets laten weten wegens verlengd weekend.
MVG,
Eva van Belgacom
Er zijn op dit moment geen problemen met het programmeren vanop afstand, we hebben het hier net getest. Let op dat u zeker moet ingelogd zijn in e-services vooraleer de programmatie doorloopt. We sturen deze case in elk geval door naar de betreffende dienst, mogelijk is er een probleem voor een deel van de klanten (wat zou verklaren waarom het hier werkt en niet bij u).
Voorlopig blijven proberen, mogelijks kunnen wij u langs deze weg pas maandag iets laten weten wegens verlengd weekend.
MVG,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.