Vraag

Opnemen mislukt, nog steeds hetzelfde probleem!

  • 11 November 2016
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Weer maar eens fout opgenomen! En nog steeds geen info voor de klanten! In de tijd dat je bijna iedereen zijn email adres heeft! of telefoonnummer
.
La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur....

Wat jullie IT'ers uitzetten weet ik niet maar, meer dan een week en nog steeds dezelfde problemen!
Onbegrijpelijk! Ik heb juist een woordje van dank je voor mijn klacht te behandelen geplaatst op dit forum.
Begin al veel goesting te krijgen om het bericht te laten verwijderen!
Ik kan begrijpen een paar dagen, maar meer dan een week! Dit is echt een dieptepunt van jullie service in al die jaren dat ik trouwe klant ben! Al vanaf 1980....
Ik begin terug naar vroeger te snakken, de Video recorders en DVD recorders! Maar als we die aansluiten neemt die alleen op wat je ziet en wordt je verplicht om weer geld uit te geven voor een digibox's bij te huren! Een schande........meer kan ik niet zeggen.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi

Kan je me wat specifeker zeggen met welke opname(s)?

Wanneer ik in de logs van je decoder ga kijken zie ik geen failures, etc.

Mvg sabine
Reputatie 2
Badge
Die hierboven staat! Heeft totaal ander programma opgenomen! In plaats van dit..
La Famiglia afl.6 jaargang 1 , 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur....
Heeft totaal iets anders opgenomen!
Andere heb ik al bekeken via PC.............
grt Marcel
Reputatie 7
Badge +6
Alvast mijn excuses Marcel, ik laat het even uitpluizen door ons TV Team. Vaak kunnen ze alsnog het juiste programma recuperen en beschikbaar voor je stellen. Ik laat je iets weten zodra ik meer info heb ontvangen.
Reputatie 2
Badge
Alvast mijn excuses Marcel, ik laat het even uitpluizen door ons TV Team. Vaak kunnen ze alsnog het juiste programma recuperen en beschikbaar voor je stellen. Ik laat je iets weten zodra ik meer info heb ontvangen.
Bedankt al.....en sorry maar het was de laatste weken de ene fout naar een ander, met opnames...nieuw abonnement Tuttimus enz...
En je begrijpt...dat het hoog begint te zitten....
groetjes Marcel...
Hallo,

Ik heb dezelfde problemen (ondertussen al doorgegeven naar het Proximus Support team).
Eerst was de laatste aflevering van The Blacklist niet opgenomen, dan verscheen deze plotseling wel in mijn lijst met programma's.
Wanneer ik dan de aflevering wou bekijken bleek er een KETNET programma achter te zitten (in de lijst met opnames zie ik nochtans de juiste zender, datum, uur en logo).
Het support team bekijkt momenteel of ze het programma nog kunnen terugzetten.
De laatste tijd is het echt erg, opnames zijn totaal onbetrouwbaar geworden.

Reageer