Ik kan niets meer opnemen.
Er verschijnt wel een rood bolletje bij het programma of film,
maar als je dan bij opnames gaat kijken staat het er niet tussen.
Wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 1 / 1
je kan al proberen door de decoder eens te heropstarten door zijn netstekker even uit te trekken of via de on/off schakelaar achteraan, om te zien of het dan lukt.
Als het hiermee niet in orde komt dan kunt u een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Als het hiermee niet in orde komt dan kunt u een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.