Skip to main content
Hallo,

Ik heb een paar vragen/feature requests ivm opnemen:

• Serie opnames mogelijk maken via nPVR (inplanbaar via TV overal website of mobile applications en via decoder in te stellen).
  • en/of
  • Mogelijk maken om meerdere streams tegelijk op te nemen op decoder. Op dit moment is het maximum wat ik kan 1 HD stream bekijken en 1 opnemen in SD (of omgekeerd). Je zou toch perfect beide moeten kunnen opnemen op de HDD van de decoder?

Ik neem redelijk wat documentaires op (vooral van Canvas) maar opnames vallen af en toe samen met actua programma's op één... Momenteel stel ik die nog afzonderlijk in via TV overal zodat die bij Belgacom opgenomen worden. Al is het al meermaals gebeurd dat opnames niet doorgingen (dan vaak voor zenders zoals bvb BBC4 omdat die niet via netwerk opname beschikbaar zijn).

Dat is best iets vervelends, zeker als je weet dat bij pakweg Telenet je 2 simultane opnames kan doen, ongeacht van welk kanaal. Het zou al groot voordeel zijn moesten serie opnames via nPVR mogelijk zijn zodat het onderscheid tussen HDD opnames en nPVR opnames enkel nog beperkt is tot de houdbaarheid (30 dagen voor nPVR, onbeperkt/totdat je wist/decoder defect is bij HDD opnames).

Zijn er in de nabije toekomst plannen om één van die 2 functies te implementeren?

Gebruik een versie 3a en 3b decoder op een 30-6 VDSL2 profiel.

Alvast bedankt.

ik verwijs u gaarne door naar de ideeënbus:

http://community.belgacom.be/resources/2b4e6d6e88/summary

mvg

Heb het daar ook gepost, thx voor de suggestie.

Reageer