In het begin was er nooit een probleem. Nu kan ik plots geen programma's meer opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken. Ik krijg dan meteen de opmerking dat de opname gestopt zal worden als ik verder ga... Wat ervoor zorgt dat ik niets meer kan opnemen...
Bladzijde 1 / 1
heb je mss een decoder omgeruild en staat de oude nog op je lijn geregistreerd?
je kan ook al eens proberen van de decoder even zonder stroom te zetten en hem opnieuw laten opstarten om te zien of het probleem zich nog voordoet.
je kan ook al eens proberen van de decoder even zonder stroom te zetten en hem opnieuw laten opstarten om te zien of het probleem zich nog voordoet.
Els
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan bekijk ik dit even voor je
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan bekijk ik dit even voor je
Ik ben klant via Scarlet, dus ik weet niet of dat dan op dezelfde manier werkt. Klantnummer daar i S3743815
Dan ga ik jammer genoeg weinig kunnen doen
ik raad je aan dan even met hen contact op te nemen zodat ze dit voor je kunnen nakijken
ik raad je aan dan even met hen contact op te nemen zodat ze dit voor je kunnen nakijken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.