Skip to main content
Hoe kun je langer dan 60 dagen een opgenomen prog.laten staan ? Meer als 60dagen is bij opnameopties niet geactiveerd
Hey Sientje, hier staat het beschreven:

> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_how_long/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/opnemen/opnames-onbeperkt-bewaren-in-plaats-van-60-dagen.html
Al deze toepassingen al gedaan +decorder uitgezet en nog steeds geen link voor meer dan 60 dagen .

Zal eens contact moeten opnemen denk ik
elk type decoder heb je?

Ik heb een V5 HD en zet al mijn "korte termijn" opnames via de app op langere termijn. Ik neem dus alles op op 60 dagen, dan krijg je zeker geen conflicten en de programma's die langer wil bewaren, verander ik via de app.

Je kan ook de termijn wijzigen als je een opname plant. Plan eerst de opname, klik opnieuw op de opname. Nu krijg je een menu waarin "opnameopties" staat. Klik die aan en wijzig de termijn. Je moet dan ook conflictoplossing op manueel laten staan en dus ook regelmatig naar je conflictsituaties gaan kijken (staat naast de planning onder de PVR knop.

Reageer