opnemen

  • 22 February 2012
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

hallo,

Ik lees hier over opnemen via nPVR of PVR, kan men kiezen voor nPVR die dan ook op een 2de decoder zou kunnen bekeken worden? In de handleiding is er sprake van opnama met 30 dagen beschikbaarheid, ik heb dit nog maar 1x gezien na een opname via de rec toets dus niet via tv gids ingesteld. Beste dank voor een eventueele nuttige uitleg.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik kan dat evenaren noch overtreffen Ricy !! Zoenen
Die schuifbalk zou beter helemaal onderaan staan.....
Ricy, sinjoor bedankt voor de deskundige uitleg, bij was het nogthans na een opname via de rec toets dat er bij mijn opnames vermeld werdt van die 30 dagen bewaar tijd.

Kan er via die rec toets ook een opname geplant worden die op een later tijdstip begint, dat versta ik toch uit uw uitleg? Ik dacht dat dit enkel kon voor een begonnen programma.
Reputatie 7
Badge +1
Met de rec toets kan je idd enkel opnames starten van de zender waar je naar kijkt op dat moment. Met de stoptoets kan je wél lopende opnames stoppen van de zender waar je naar kijkt bv. om HDD-ruimte te sparen. Heeft enkel zin bij PVR-opnames. Ik doe dat soms: even checken op de zender of het programma gedaan is en dan stoppen met de stopknop om harde schuifruimte te sparen. Ik neem bijna alles in HD op en dat wreet nogal wat schijfruimte op een 160GB schijf. Ik neem wél enkel nog series op in PVR, en uiteraard ook opnames van zenders die niet in nPVR kunnen. De rest allemaal in nPVR via de online TV-gids.

Reageer