Komt er normaal gezien geen "rec" (in't rood) op de decoder als je opneemt?
Dat komt er bij mij niet meer op.
Heb ook al eens de decoder gereset, maar dat verandert niet.
Of heb ik me dat ingebeeld dat dat op de decoder komt?
Enkel als ik naar PVR ga, en het programma selecteer, zie ik "opname stoppen", dus enkel zo zie ik dat ik aan't opnemen ben ...
Bladzijde 1 / 1
Op de decoder Versie 4 komt een rood "Harde schijf" symbool
bij zowel PVR opname en het afspelen van een PVR opname .
In standby echter is geen enkel symbool nog zichtbaar.
Dit sinds de nieuwe software vesie ---31.
bij zowel PVR opname en het afspelen van een PVR opname .
In standby echter is geen enkel symbool nog zichtbaar.
Dit sinds de nieuwe software vesie ---31.
Ricy, dat is inderdaad nieuw, maar u ziet het symbool alleen maar bij opnames of afspelen van uw eigen harde schijf.
Vanaf nu kan ik ook naar een HD zender kijken terwijl ik een opname maak van een andere HD zender, en dat allemaal op mijn harde schijf. (Dat kon ik met de vroegere software versie niet).
Het komt dan toch nog goed hé.........
Vanaf nu kan ik ook naar een HD zender kijken terwijl ik een opname maak van een andere HD zender, en dat allemaal op mijn harde schijf. (Dat kon ik met de vroegere software versie niet).
Het komt dan toch nog goed hé.........
U zegt: < Vanaf nu kan ik ook naar een HD zender kijken terwijl ik een opname maak van een andere HD zender >
Dit heeft iets te maken met de nieuwe HD codecs met bitrate van 6,5 Mbps.
Welk profiel heb je, 16,5/2 waarschijnlijk ?
Dit heeft iets te maken met de nieuwe HD codecs met bitrate van 6,5 Mbps.
Welk profiel heb je, 16,5/2 waarschijnlijk ?
Ik heb het volgende : downstream 20056 kbps
upstream 2040.
upstream 2040.
ja dan is dit normaal dat je met je 20/2 profiel nu 2 HD's streams simultaan kunt binnen trekken.
Dit geldt nu ook voor het 16,5/2 profiel.
mvg,
Dit geldt nu ook voor het 16,5/2 profiel.
mvg,
Ricy,
BEDANKT.
BEDANKT.
Idd by standby is zelfs alles weg.
Nu brandde "rec" gsiteren wel toen ik een film opnam die ik wou houden (nooit verwijderen), maar ik nam ook iets op dat enkel 28 dagen beschikbaar zal zijn en toen brandde "rec" niet.
Nu brandde "rec" gsiteren wel toen ik een film opnam die ik wou houden (nooit verwijderen), maar ik nam ook iets op dat enkel 28 dagen beschikbaar zal zijn en toen brandde "rec" niet.
Inderdaad bij een nPVR opname brand er niets omdat er ook niets op je decoder zelf opgnomen wordt
maar wel wordt geregistreerd op de bgc servers.
maar wel wordt geregistreerd op de bgc servers.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.