Beantwoord

Opnames zender zes

  • 1 November 2016
  • 8 reacties
  • 265 Bekeken

Hallo,

Sinds kort hebben we een V5 compact decoder, onze oude V4 is vervagen wegens storingen.
Alle opnames worden nu op de server gedaan, maar ik wou vandaag kijken naar opnames van op de zender zes op mijn smartphone. Maar ik krijg daar de knop kijken niet.
Hoe komt dit? Is dit omdat de zender nog niet opgenomen is in het TV replay aanbod, normaal heeft dat er toch niets met te maken dacht ik?
Het zijn toch gewoon opnames, dus deze zouden toch op alle apparaten moeten kunnen bekeken worden?

Pieter
icon

Beste antwoord door Jimmy O 6 June 2017, 11:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Volgens mij is Zes één van de zenders, waarvan je je opnames nog niet kunt bekijken op smartphone of tablet.
In deze lijst van zenders waarvan je je opnames kan bekijken op smartphone en tablet staat Zes in elk geval nog niet. (Er staat wel nog Acht in die lijst en dat is nu Caz geworden).
Zie bijlage:
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn inderdaad veel zenders, vooral buitenlandse, maar ook boeketzenders, waar je wél kunt van opnemen, en zelfs met de Px TV app. van programmeren, maar niet naar opnames kijken of zelfs live kijken. Heeft iets met rechten te maken geloof ik. Maar dat het voor Zes niet kan, die toch van dezelfde groep komt als Vier en Vijf, is niet ,normaal; zal allicht nog niet aangepast zijn. Maar ik stel nu vast, dat Zes zelfs nog niet in de TV-gids van de app. staat....
Inderdaad dat zal het zijn. Bij mij wordt zes wel in de TV-gids weergegeven in de app.
Zender 16 en 36.
Wanneer zou de zender ZES opgenomen worden in tv replay. Maw wanneer zal het mogelijk zijn om films van ZES terug op te vragen?
Reputatie 4
Badge +1
Er zijn inderdaad veel zenders, vooral buitenlandse, maar ook boeketzenders, waar je wél kunt van opnemen, en zelfs met de Px TV app. van programmeren, maar niet naar opnames kijken of zelfs live kijken. Heeft iets met rechten te maken geloof ik. Maar dat het voor Zes niet kan, die toch van dezelfde groep komt als Vier en Vijf, is niet ,normaal; zal allicht nog niet aangepast zijn. Maar ik stel nu vast, dat Zes zelfs nog niet in de TV-gids van de app. staat....

Ik heb zelf mijn TV replay terug opgezegd tot je hier weer normaal kan spoelen. Het heeft geen zin als je bv. iets terugspoelt en je ziet wel de sec. heel stilletjes weg gaan. Maar dat beeld blijft wel gewoon staan.
Reputatie 4
Badge +1
Dat vind ik ook spijtig dat zelfs niet alle Belgische zenders terug te zien zijn. Zo miste ik deze week oa. een aflevering fox van de dingen des levens maar omdat je die dan niet kan terug zien ben je hier dan de klos. Bij Telenet is dit helemaal anders daar kan je die zelfde aflevering veel langer terug zien als je wil. Dus met al die tegenslagen na 2 maanden, ik wacht nog een 14 dagen en ga zien hoe het zit met dat spoelen en die dubbele cijfers en zien wat er nog brijkomt en dan weten we ook de definitieve balans.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Wrangie,

Daar kan ik momenteel nog geen antwoord op geven.

Dit is steeds iets wat in samenspraak met de zenders gaat.

Mvg,

OdB
Reputatie 4
Badge +1
Ja, dat begrijp ik maar als je niet serieus kan spoelen denk ik dat het weinig zin heeft om daar een abonnement op te nemen of het nu over veel of weinig zenders gaat. Als het shyteem niet goed werkt dan heeft het geen zin om ze geld aan te besteden. Daarom zei ik al dat het gene men bij Telenet gebruikt. Terugkijk TV 7 dagen ook veel interessanter is en veel eenvoudiger werkt zodat men nauwelijks hoeft te spoelen. Het is een vorm van met blokken spelen. Zij die van Telenet komen of er nog zitten begrijpen me wel. deze versie is ammateuristich. wat heeft men nu aan 1 dag en enkele uren? Het zelfde aan een gids die geen 14 dagen ver ziet.

Reageer