Hoi wij hebben GISTEREN nog een factory reset gedaan, en nu werken de opnames niet meer. Dit is de 2e keer deze week dat wij opnames missen. Gisteren dowloadde de decoder zogezegd nieuwe software, ik hoopte dat de miserie van de zomer voorbij zou zijn, maar duidelijk niet.
Dit is toch duidelijk een defect product, jullie v4 decoder? Sinds de update van voor de zomer doet die het gewoon niet meer. Ik wil graag een andere decoder krijgen - de v4 is duidelijk kapot. Als dit nog altijd niet begrepen wordt, gaan we gewoon eens kijken bij Telenet. Ik loop al heel de zomer te klagen en er komt geen reactie of begrip van Proximus.
Bladzijde 1 / 1
Dag Sveef,
Hiervoor kan je best een happy house bezoek aanvragen (https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse), indien nodig zal de technieker je decoder vervangen.
Groeten,
Kim
Hiervoor kan je best een happy house bezoek aanvragen (https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse), indien nodig zal de technieker je decoder vervangen.
Groeten,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.