Beantwoord

Opnames tijd instellen voor en na

  • 3 September 2016
  • 11 reacties
  • 449 Bekeken

Na update kan ik blijkbaar geen tijd meer instellen betreffende opname.
Staat op 5 min voor en 30 min na.
Kan ook maar 1 programma opnemen, terwijl dit vroeger wel voor meerdere programma's lukte.
Vb - Thuis en Fam gelijk opnemen was geen probleem.Maar dat lukt niet meer.
Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Elsa 3 September 2016, 11:29

Bekijk origineel

11 reacties

Omdat de meeste opnames toch in de cloud opgenomen worden heeft prox beslist om deze tijd vast in te stellen -5/+30
normaal moet je wel meerdere opnames kunnen opnemen want juist omdat ze in de cloud kunnen opgenomen worden
Best je decoder eens heropstarten door stroom 5 sec te onderbreken, mss lukt het dan wel en anders eens bellen naar support 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Omdat de meeste opnames toch in de cloud opgenomen worden heeft prox beslist om deze tijd vast in te stellen -5/+30

En betreffende meerdere programma's gelijktijdig?
Alvast thanks voor uw snel antwoord
Sorry, had blijkbaar niet alles gelezen.
Zal ééns proberen.Laat het weten.
Prettig weekend
In dat verband:
Kort na de wijziging van de software wou ik een programma opnemen maar omdat toen (het is toch al enige maanden geleden) een beroemdheid was gestorven heeft de zender haar programmatie aangepast. Gevolg: "mijn" film schoof op naar een later uur en ik kon die niet programmeren want vrije opnames, zoals vroeger op basis van zender, vrij te kiezen begin- en eindtijd, zijn niet meer mogelijk. :(
Ik heb dat via mail en telefonisch gemeld (samen met andere klachten van meer technische aard - die zijn snel opgelost) maar kreeg een algemeen antwoord van de PX medewerkers dat de zenders de programma's weken van tevoren door geven en programmawijzigingen achteraf niet uitgesloten zijn. Onrechtstreeks antwoord dus maar geen rechtstreeks antwoord op mijn vraag/klacht dat ik wilde "vrij" opnemen.
Telefonisch ben ik ook niet verder geraakt, op mijn antwoordmail (dat hun antwoord niet het antword was op mijn vraag) is nooit verdere reactie gekomen. :((
aangezien in de toekomst ales op de cloud zal gebeuren zullen ze ook niet meer geneigd zijn om daaraan iets te veranderen; speelt dan ook nog weinig een rol
Jammer genoeg niet geholpen - zal ééns bellen
gebeld, maar na enkele nrs door toetsen op een dood spoor gekomen.
Nr was niet meer in gebruik -was nochtans de dienst storingen!!!!!!!!
mss een andere optie kiezen dan in de menu zelf al is het de verkeerde.
Persoonlijk heb ik dit nog niet voorgehad, al altijd binnen geraakt en niet extra lang moeten wachten, maar ja daarmee ben jij natuurlijk nog niet binnengeraakt ;-)

Edit: of bedoel je dat je als antwoord gekregen hebt dat jou nummer niet meer in gebruik was , dan kan je ervoor kiezen in de menu om zonder nummer opgave verder te gaan.
kies 2 -> 1 -> 4

Je kan nog altijd ook -> Privé bericht aan 'Het Proximus Team' sturen
Was op die 4 beland.Maar ga het nog ééns proberen.
Thanks
Net iemand aan de lijn gehad van proximus.( 38 min )
Conflict zat in mijn draadloos systeem ( snelheid ) en iets met conflicten manueel of autom oplossen
Allerlei testen gedaan.Het is plezier om zo iemand van prox aan de lijn te krijgen.
Zeer behulpzaam en geduldig geweest.
Ken jammer genoeg zijn naam niet.
Mocht hij dit lezen, nogmaals hartelijk dank.
ivo.
Het voornaamste is dat het opgelost is
Ik werk inderdaad ook het liefst met iemand aan de lijn, al zal wel niet iedereen van het zelfde gedacht zijn, maar dat is dan ook weer normaal en menselijk 🙂

Reageer