Skip to main content
Is het normaal bij proximus dat de opnames te laat beginnen opnemen?

Bij telenet kan je instellen 10min voor 10min na kan dat hier ook?
Het tijdstip van de opname wordt gebaseerd op de tv gids, dit is telkens 5 min voor en 30 na en kan niet aangepast worden. Als er een opname te laat begint wil dit zeggen dat het dus ook in de tv gids niet correct staat. Kan je via privé bericht naar het proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je telefoonnummer of klantnummer doorsturen en ook laten weten over welk programma het precies gaat? Dan kijk ik het na.



Mvg,



Kim



het Proximus team
De laatste weken loopt er vaak iets mis met mijn opnames. Probleem is dat sommige uitzendingen er niet helemaal opstaan. Daarnet nog "Sang de la vigne" van deze namiddag. Het laatste kwartier stond er niet op. Idem dito voorde kwis "2 voor 12" op ned 2. Wat kan er gebeuren?
Dit zou wel de reden kunnen zijn

> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/weergave-opgenomen-programma-begint-1-uur-vroeger-37922
er waren dit weekend algemene problemen met de opnames, we zijn dit terug aan het rechtzetten. Dit kan een paar dagen duren, als je daarna naar je opname gaat kijken, zal het uur wel correct zijn en kan je het einde bekijken.

Reageer