Allen,
We zullen enkele weken zonder Belgacom signaal zitten wegens verbouwingen aan het huis. Ik had graag de decoder meegenomen naar onze studio om daar wat opgenomen films/series te bekijken.
Ik slaag er echter niet in de decoder op te starten, zonder een verbinding met de b-box. De decoder zendt niets uit van beeld. Van zodra ik hem aan de b-box kan hangen, is het probleem opgelost.
Dat ik nPVR opnames niet kan bekijken vind ik niet meer dan normaal, maar het zou toch leuk zijn PVR opnames offline te bekijken?
Iemand hiermee ervaring?
Jochen
Bladzijde 1 / 1
is niet mogelijk
mvg
mvg
Neen gaat niet.
Dat is jammer, bedankt voor jullie snelle antwoorden. Nu weet ik dat ik niet meer moet verder zoeken 🙂 !
Op de decoder werkt inderdaad niks als je niet aan het netwerk hangt. Vind ik wel een beetje bizzar, vooral als je hem gekocht hebt. Als je het overkopiëert kan je immers toch wel kijken ? what's the difference? Immers, ze kunnen dat blijkbaar instellen voor kopiëren ook. Programma's van Pay per View kan je wél kopiëren, filmen niet. Die decoder is dus kompleet waardeloos als hij niet aan de b-box hangt. Als je je contract opzegt en de decoder gekocht hebt, kan je er dus niks meer mee doen, tenzij hem op E-bay zetten of zo.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.