Zoals zoveel andere klanten moeten wij ook -recent - opmerken dat wij opnames kwijt zijn. rode cirkels, "reeds geprogrammeerd" en alle mogelijke bevestigingen gekregen. Ook via PC geprogrammeerd, maar niet te vinden.
Zelfs 1 keer wel een opname deels gezien na een geslaagde programmatie, dan verdween die enkele weken en net voor de vervaldag was de opname weer terug.
Wat is er dan veranderd? want dit was voorheen nog niet het geval - bij ons dan want ik zie vele gevallen die al langer deze problemen ervaren.
Bladzijde 1 / 1
probeer eens een opname van die bewuste serie die nog moet opgenomen worden te wissen in de lijst van geprogrammeerde opnames, dan kan het zijn dat je ze dan wel terugvindt.
Het 5seconden zonder spanning zetten van de decoder, zal ook niks opgelost hebben dan veronderstel ik.
Je kan zelf niet veel meer ondernemen als het op dze manier niet lukt dan is het best dat je even contact opneemt met helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of een privé bericht sturen naar Het Proximus Team om te zien of zij het één en ander kunnen resetten.
NB: dit kan je best ook mss eens lezen:
=> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/vind-opgenomen-serie-niet-terug-34448
Het 5seconden zonder spanning zetten van de decoder, zal ook niks opgelost hebben dan veronderstel ik.
Je kan zelf niet veel meer ondernemen als het op dze manier niet lukt dan is het best dat je even contact opneemt met helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of een privé bericht sturen naar Het Proximus Team om te zien of zij het één en ander kunnen resetten.
NB: dit kan je best ook mss eens lezen:
=> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/vind-opgenomen-serie-niet-terug-34448
Er kwam in mei een update voor deze bug .
Of het mei 2016 is weet ik niet.
Of het mei 2016 is weet ik niet.
nieuwe software zijn ze in waves aan het uitrollen benieuwd wat er allemaal gaat opgelost zijn !?
Geduld is toch een mooie deugd hé :-))))
Je moet vooral geduld hebben als een paard. :8
Je moet vooral geduld hebben als een paard. :8
.. eerder als een ezel ...
Sta je weeral voor de spiegel :);)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.