Hallo allemaal
Ik heb de live uitzending van het festival laundry day opgenomen met digicorder die we sinds vorige week hebben.
Nu was mijn vraag of ik deze opname op mijn pc kan zetten om zo naar de muziek te luisteren.
We hebben namelijk geen dvd-recorder, dus vroeg ik me af of dit mogelijk was.
Alvast bedankt
Lucas
Bladzijde 1 / 1
beste
het is helaas niet mogelijk om de opnames op uw computer te krijgen
mvg
het is helaas niet mogelijk om de opnames op uw computer te krijgen
mvg
Met TVonPC wél, maar dat is niet meer downloadbaar want afgevoerd en te vervangen door tv Overal.
Kopiëren op een DVD-recorder en op DVD zetten voor afspelen op PC, maar vermits je geen DVD-recorder hebt......
Digicorder is trouwens een term van Telenet.
Kopiëren op een DVD-recorder en op DVD zetten voor afspelen op PC, maar vermits je geen DVD-recorder hebt......
Digicorder is trouwens een term van Telenet.
goeiemorgen sinjoor71
ja, met het reeds Heengegane TVonPC hield ik geen rekening. daar was het inderdaad toch nog van enig nut.
als je dan een opname deed, in welk formaat stond ze dan op jou pc?
mvg
ja, met het reeds Heengegane TVonPC hield ik geen rekening. daar was het inderdaad toch nog van enig nut.
als je dan een opname deed, in welk formaat stond ze dan op jou pc?
mvg
Goeiemiddag ondertussen Xenne; Voor wat het waard is hierbij een "screenshot", maar vreemd genoeg werkt het nog altijd (nog 118 dagen ?); zowel voor kijken naar als opnemen van alle zenders, ook die van de (betalende) boeketten. Ook nog het Media Center voor het bekijken/beluisteren van bestanden van de PC op TV (alleen niet de opgenomen programma's). Ik gebruikte het (nu nog) als een soort 2e TV met opnamemogelijkheid..
Maar de nadelen zijn voldoende bekend; een hoop foutmeldingen, hoge systeemvereisten, alleen met directe kabel aan modem, geen draadloze toepassingen (al had ik die persoonlijk niet nodig). En de evolutie gaat nog altijd verder naar draadloze toestanden met tabs en smartphones. Daar is bovendien veel meer geld uit te halen, zeker als het via 3G moet....
Maar de nadelen zijn voldoende bekend; een hoop foutmeldingen, hoge systeemvereisten, alleen met directe kabel aan modem, geen draadloze toepassingen (al had ik die persoonlijk niet nodig). En de evolutie gaat nog altijd verder naar draadloze toestanden met tabs en smartphones. Daar is bovendien veel meer geld uit te halen, zeker als het via 3G moet....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.