Beantwoord

Opnames lopen mis

  • 26 March 2017
  • 8 reacties
  • 390 Bekeken

Vaak hebben we problemen met opnames. Zo is op de ene decoder al weken de opname van de nieuwe aflevering van grey's anatomy mislukt (lees: maar enkele minuten lang). Normaal stond deze dan wel goed op de andere decoder. Maar de aflevering van 21/3 20:35 is ditmaal niet opgenomen.
De opname van de oude seizoenen lukt echter wel, al vind ik dat net vervelend, want die wil ik niet. Het zou handig zijn om de optie te hebben om enkel het geselecteerde seizoen ipv alle seizoenen op te nemen.

Daarnaast hebben we ook al vaker geen opname dan wel gehad van match of the day (bbc)...

Bedankt
icon

Beste antwoord door Jimmy O 27 March 2017, 09:47

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Tom,

Kan je mij via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even voor je na.

Mvg,

OdB
Zie pm
Reputatie 6
Badge +3
Dag Tom,

Jammer genoeg kan je dit niet per seizoen selecteren. Ik heb de opname van 21/03 opnieuw toegevoegd.

Mvg,

OdB
Ik heb op beide decoders gekeken, maar helaas kan ik de opname van het laatste seizoen (21/3 20:35) niet terugvinden. Wel 2 andere afleveringen van dezelfde dag.
Reputatie 5
Badge +3
OPNAMES: chronisch probleem!
wat we daaruit kunnen besluiten, dat de laatste nieuwe software NTE3.2---80 op de decoder blijkbaar nog geen einde gemaakt heeft aan deze altijd maar terugkerende opname problemen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom,

Ik zie de aflevering van 18.40u tussen je opnames staan, is dat die van het laatste seizoen? Kan je me anders zeggen om welk uur de aflevering juist was?

@Martin de software update is bij Tom nog niet gebeurd.

Mvg,

Kim
Dat is dan al toch beter nieuws en vooral hoop 🙂

Reageer