Beantwoord

Opnames lange termijn

  • 19 October 2016
  • 11 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Misschien een stomme vraag (waarvoor sorry), maar wat gebeurt er als je een opname op lange termijn wil zetten, en je lange termijn opnames zitten al (bijna) vol?
Ik moet gewoon zeker weten of ik nog kan proberen er een extra film bij te wurmen zonder risico's, dat met een nieuwe erbij te zetten, een willekeurige uit de lijst van lange termijn verdwijnt of je gewoon een foutmelding krijgt dat er geen meer bijgeraakt.
icon

Beste antwoord door sabineb 19 October 2016, 20:47

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik ben niet zeker, maar ik denk dat die dan gewoon op 60 dagen terecht gaat komen. Je kan die film na de opname op lange termijn zetten, als je weer plaats hebt. Dus meer kijken. Dan kan je bijzetten.:D
Reputatie 6
Badge +4
Evy,

Dat klopt. In principe gaat die de film op 60 dagen zetten, wanneer plaats kan je die optie wijzigen naar langere termijn
Reputatie 3
Badge +1
Ik bedoelde effectief na de opname: de opname staat reeds opgenomen op korte termijn. Wat als ik ze nu manueel wil overzetten van korte naar lange termijn? Of begrijp ik het verkeerd, en blijft ze dan gewoon staan in korte?
Reputatie 6
Badge +4
Dag Evy,

indien geen plaats meer zou je in feite een melding moeten krijgen
Reputatie 3
Badge +1
Dag Sabine,
Het risico genomen, en inderdaad: een melding dat ik nog 64 minuten over heb, en niet langer kan opnemen. Oef, gelukkig niets kwijt! Bedankt voor de geruststelling!
Trouwens geen plannen om de limiet te verhogen? 😛
Reputatie 6
Badge +4
Dag Evy,

Voorlopig niet.. indien we dit toelaten moeten over genoeg servers beschikken he om dit te kunnen ondersteunen/ bewaren..

mvg sabine
Reputatie 3
Badge +1
Geen probleem, Sabine, ik kon maar proberen! :)

By the way, hoe komt dat Elma haar eigen antwoord als beste antwoord kan zetten? Ik wou uw tweede antwoord als beste voor mijn vraag aanduiden, maar ik zie niet waar/hoe ik dat kan doen?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Evy

Daarop moet ik u het antwoord schuldig blijven

Ik denk het iets te maken zal hebben met feit Elma een forum user is ik een proximus medewerkster 🙂,

maar eerlijk gezegd.zou dit moeten kunnen bekijken om 100% waarheidsgetrouw antwoord te kunnen geven

mvg Sabine
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb aanvankelijk Elma's antwoord als beste aangeduid, maar nadien, op aangeven van Evy, het veranderd :8.
Groetjes,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
No problem, als Evy maar geholpen is. 🆒
Ik heb ook al eens te weinig ruimte gehad in de "langere termijn" en toen kreeg ik ook de melding dat ik niks meer kon bijzetten. Je kan dat in principe zien als je in de opnamelijst gaat staan en dan klikt op "langere termijn". Dan zie je links onderaan in beeld, hoeveel plaats in percentage je nog hebt.
Een vraagje aan Proximus : kan daar ook niet het aantal overblijvende minuten bijgezet worden, dan zien we direct hoeveel we er nog bij kunnen zetten.
Reputatie 4
5% is 2u30, zelf al geven ze het uur direct aan, dan ga je toch nooit zeker zijn als een opname van 2u30 hebt die je naar lange termijn wilt zetten om maar een voorbeeld op te noemen.

Reageer