opnames kwijt

  • 1 December 2010
  • 5 reacties
  • 1118 Bekeken

Kwam vandaag thuis van werk en al mijn opnames van de voorbije weken ben ik kwijt, niets staat er nog op de decoder. Ik moest nog heel wat programma's bekijken die ik gemist had door werk. Nu is mijn vraag HOE komt dat, om 17u stonden de programma's nog in mijn PVR nu enkele uren later, als ik even tijd heb om iets te kijken, is alles verdwenen.

5 reacties

Probeer eens uw decoder te resetten.
Dat is inderdaad het enige dat je nog kan proberen. Anders de helpdesk van BGC eens bellen.
Reputatie 7
Badge +1
IK heb dat ook eens gehad, maar de opnames stonden nog wel in de PVR maar met een kru achter. He waren wel enkel opnames van ouder dan 3 maanden. De rest stond nog wel beschikbaar. Ze namen ook nog plaats in op de HD, maar konden nog enkel gewist worden. Helpdesk wist ook alleen een rest als oplossing maar dan werd de hele HD gewist en was ik ook alle recentere opnames kwijt; ik heb het sedertdien niet mee gehad maar heb nu de gewoonte opnames die ik niet onmiddellijk ga bekijken naar een DVD/HD recorder te kopiëren;
Reputatie 2
Badge +1
Bij een reset worden de opnames NIET gewist...
<quote="sinjoor71">
Helpdesk wist ook alleen een rest als oplossing maar dan werd de hele HD gewist en was ik ook alle recentere opnames kwijt
</quote>

Een bevestiging van wat Mansho zei, om misverstanden te vermijden: gemaakte opnames worden niet verwijderd bij een reset

Reageer