opnames komen steeds op onze 2 TV toestellen terecht!

  • 14 March 2011
  • 6 reacties
  • 525 Bekeken

Iemand ervaring met dit probleem?Ik programmeer een programma voor opname en het programma staat ook op de TV van de dochter,als ik of zij het programma wist is het weg op de 2 TV's...

Ik vind het al erg dat je niet kan kijken en opnemen tegelijk als je meerdere toestellen hebt,maar dit er nu nog bovenop,dit vind ik echt niet kunnen,is dit een technisch probleem?

Alvast bedankt voor enige reactie.

6 reacties

Beste Nadine 1348,

Dit zijn netwerk opnames. Deze opnames bevinden zich op het netwerk en kunnen dus gedeeld worden tussen uw 2 decoders.

Hier vindt u meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Dit gebeurt sinds 14 dagen,nooit eerder last van gehad,ik wil dit niet,ieder heeft zijn decoder,hoe schakel ik dit uit?
Reputatie 7
Badge +1
Geen nPVR opnames meer gebruiken en alles met PVR (op de harde schijf) opnemen. D.w.z. dat er achter de planning geen 30d mogen staan als je ze inplant. Je moet ze dan met de groene knop "bewaartijd verlengen" omzetten naar PVR, dan komt de opname alleen op de harde schijf van de decoder waar je ze op plant.
Reputatie 6
Badge +1
Dat vind ik nu juist het voordeel van Npvr opnames. Kun je kijken waar je wil.
Badge
@ nadine: je moet alleen goed afspreken met je dochter dat niemand een nPVR-opname verwijdert. Voor de rest niets dan voordelen, toch?

trouwens die opnames verwijderen zichzelf na 30 dagen.

En wat je echt appart wil op je eigen decoder en langer wil bewaren, programmeer je als PVR (zoals uitgelegd in de link van Eva).
Reputatie 7
Badge +1
Tja, afspraken maken dat niemand de nPVR opnames verwijdert zonder eerst aan de gebruiker van de andere decoder te vragen.

Reageer