Geachte,
Al meerdere malen komen mijn opnames (gepland of direct opgenomen) komen niet in opnamelijst, terwijl er wel een opnamebol op decoder verschijnt (soms). Hoe komt dit, waar zijn mijn opnames naartoe, hoe kan ik ze raadplegen (misschien staan ze op de server, maar hoe komt dit en hoe kan ik ze dan toch raadplegen...)?
Hartelijk dank!
Bladzijde 1 / 1
Hey SVB, alvast mijn excuses hiervoor. Kan je eens je decoder volledig herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan? Zijn de opnames nu beschikbaar? Indien niet, kan je me even vertellen bij welke opnames je dit probleem ervaart? Je kan me dit doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team samen met je telnr of klantid. Dan kijk ik het na.
Geachte,
De opnames staan erop! Hartelijk dank hiervoor! :D
Nog een fijne dag gewenst!
De opnames staan erop! Hartelijk dank hiervoor! :D
Nog een fijne dag gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.