Skip to main content
Als ik bv op vtm of 2be ofzo iets opneem , en ik wil het herbekijken komt er gewoon een zwart scherm

bel eens naar de technische dienst: 0800 22 700


Vraagje, neem je dat op op de harde schijf (PVR) of met 30 dagen (nPVR) ? Je kunt alvast de standaardprocedure eens proberen d.w.z. de decoder een heropstarten (even uit de stroom trekken). Nà 2 à 3 minuten heb je dan terug klank en beeld en kun je zappen, en na nog eens 10 à 12 minuten zijn de andere functies terug beschikbaar.


Beste Krikke,



Zoals sinjoor71 reeds vermeld heeft kan u de decoder altijd eens herstarten(kort van stroom onderbreken). Het is ook belangrijk om te weten wat voor opnames het zijn. Gebeuren deze op ons netwerk(nPVR, 30 dagen beschikbaar) of lokaal op uw harde schijf(cPVR)?



Mvg,



Eva.


Reageer