Beste Belgacom,
Eerst nemen jullie Travel & Living weg en word het vervangen door een zender die er in de verste verte niet op lijkt (zonder waarschuwing!),
Dan plan ik opnames en die worden vervolgens niet opgenomen, niet 1 alleen laat staan de 2 tegelijk zoals het zogezegd zou gaan want dat is me zelfs nog nooit gelukt! ik programeer 2 opnames die in conflict gaan zonder een melding te krijgen dat er een conflict is dus ik denk dit is in orde ze gaan allebei opnemen en dan moet ik tot de conclusie komen dat er NIKS is opgenomen
en nu is mijn decoder plots aan het updaten terwijl ik iets aan het opnemen en aan het kijken was met als gevolg dat ik nu met een halve opname zit en het einde van de film niet gezien heb.
Ik heb al genoeg gebeld naar de klantendienst en mijn decoder is al ontelbare keren gereset. Ik heb er maar 1 en 1 tv dus er zou eigenlijk niet veel fout mogen gaan.
Het word tijd dat hier iets aan gedaan word want ik begin mijn geduld te verliezen. Ik heb naar mijn mening nu al genoeg geld uitgegeven aan het opvragen van programma's die zogezegd gingen opnemen en ik vind dat ik voor dit allemaal ook teveel aan abbonementsgeld uitgeef. Blijft dit zo dan betaal ik met plezier de 100€ die ze me vragen om de kabel terug aan te sluiten en dan hoef ik niks meer van die digitale nest van belgacom.
Bladzijde 1 / 1
beste
er worden geen updates gedaan terwijl men tv kijkt
wat ik vermoed is dat uw decoder geblokkeerd is en dan terug is opgestart (en bij elke opstart gaat hij z'n firmware checken en krijg je dat software update scherm te zien)
heeft u een V3 of V4 decoder? kan evt dit probleem zijn: http://fr.community.belgacom.be/posts/8cb6d95ded" rel="nofollow
mvg
er worden geen updates gedaan terwijl men tv kijkt
wat ik vermoed is dat uw decoder geblokkeerd is en dan terug is opgestart (en bij elke opstart gaat hij z'n firmware checken en krijg je dat software update scherm te zien)
heeft u een V3 of V4 decoder? kan evt dit probleem zijn: http://fr.community.belgacom.be/posts/8cb6d95ded" rel="nofollow
mvg
Ik heb geen idee zal er morgen eens naar kijken, het kan zijn dat het geblokkeerd was ja want hij ging volgens zappen naar een zender waar ik een herinnering voor had gezet het beeld bleef hangen en toen was er niks meer. Als ik mijn decoder moet gaan omruilen zal dit al de 4e keer zijn, en zo blijf ik maar bezig
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.