opnames

  • 16 July 2011
  • 3 reacties
  • 442 Bekeken

Sinds een tijdje zijn wij alle opgenomen programma's kwijt, hoewel onze harde schijf nog niet vol was. Ik heb alles geprobeerd, reboot, reset

Nu krijgen we de melding dat onze schijf geen ruimte meer heeft, hoewel er maar 3 programma's opstaan en de eerste opname steeds wordt gewist.

Ligt dit aan de decoder of kan er nog een probleem zijn???

3 reacties

Ik heb bijna net hetzelfde probleem
Kon niks meer opnemen omdat ik geen opslagcapaciteit meer hard.

Ik heb alles gewist en toch geeft hij aan dat hij nog voor 54% volstaat terwijl er niks meer opstaat.
Ik volg ook niet meer ook alles geprobeerd...
beste

als u reeds een reboot & reset probeerde denk ik dat u best eens belt naar de technische dienst, 0800 22 700 (ook morgen open tot 22uur)

ze kunnen beginnen met uw decoder eens uit het systeem te halen en er terug in te steken, misschien dat dit zal helpen

mvg
Beste kokkien,

Het lijkt erop dat er een probleem kan zijn met de bestandsindeling op de harde schijf van je decoder. Zoals xenne al aangaf, kan je dit proberen oplossen door de decoder te herstarten (stroomkabel uit/in) of resetten (zie https:///posts/06bd6c4404" target="_blank onder "Factory Reset van BGC-decoder). Als die zaken niet helpen, contacteer je inderdaad best de technsiche dienst hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer