Beste,
sinds deze week lukt het niet meer om een programma op de decoder op te nemen. De decoder heeft nog meer dan voldoende ruimte vrij.
Als ik onmiddellijk wil opnemen naar wat ik kijk, krijg ik kruisje na het programmatitel. Ook in de de geplande opnames staan deze opnames met een kruis achter. De geplande opnames (ook die in het verleden!) kan ik wel wissen.
Idem via de tvgids: programma komt bij de geplande opnames met kruisje achter zonder ook maar iets opgenomen te hebben.
Ik heb de nieuwe layout maar sinds die aanpassing heb ik wel nog aantal opnames kunnen doen. Is er een update geweest waardoor dit niet meer kan? Technisch probleem? ...?
Mijn klantennummer: 606764109
Mvg,
David
Bladzijde 1 / 1
Beste David,
heb je dit probleem zowel met opnames op de harde schijf als met opnames op het netwerk (herkenbaar aan het aantal dagen beschikbaar)?
Eventueel reboot decoder zou kunnen helpen (stroom decoder even onderbreken).
Het zou er ook op kunnen wijzen dat er een probleem is met de harde schijf in de decoder. in dat geval kan deze onder garantie omgeruild worden.
Mvg
Eva van Belgacom
heb je dit probleem zowel met opnames op de harde schijf als met opnames op het netwerk (herkenbaar aan het aantal dagen beschikbaar)?
Eventueel reboot decoder zou kunnen helpen (stroom decoder even onderbreken).
Het zou er ook op kunnen wijzen dat er een probleem is met de harde schijf in de decoder. in dat geval kan deze onder garantie omgeruild worden.
Mvg
Eva van Belgacom
Eva,
Het was enkel een probleem op de decoder. Was want reboot heeft geholpen.
Bedankt,
David
Het was enkel een probleem op de decoder. Was want reboot heeft geholpen.
Bedankt,
David
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.