opnames

  • 2 April 2011
  • 3 reacties
  • 619 Bekeken

Hallo, bij de nieuwe interface kan men bij de opnames niet meer een cijfer intikken en dan op verder duwen... om op die manier bijvoorbeeld 20 minuten verder in de opname te kijken... 20 intikken en dan op verder tikken, dan verspringt de opname 20 minuten verder... dat was vroeger mogelijk, nu niet meer ?

3 reacties

Badge
Wat bedoel je daar juist mee?
als je een film opgenomen hebt, kan je in de film op de toets verder duwen (snelheden 8X , 16X en 32X ) Bij de vroegdere interface kon men bij het afspelen van een opgenomen programma een cijfer intikken, bijvoorbeeld 25 en dan op de toets verder duwen, en op die manier 25 minuten verder in de film verspringen... 25 is maar een voorbeeld... om het even welk cijfer kan worden ingetikt, dit verschijnt dan op het scherm, en dan op de toets verderspoelen duwen... begrijp je ?

Dit is wel niet meer mogelijk bij de nieuwe interface, bij de laatste update dus... Wordt hieraan verholpen ?
Badge
Ja nu begrijp ik het.Ik weet het er zijn nog personen die hier over klagen dat dat niet meer gaat.Wel spijtig.En ook dat terug en doorspoelen dat gaat allemaal met te groote stappen vind ik er zijn niet genoeg tussen stappen.Nu is dat 8-32-64 maar vroeger zat er nog 16 en 24 tussen geloof ik waarom ze die er tussen uit hebben gedaan weet ik ook niet.

Reageer