Beantwoord

Opnames

  • 16 February 2017
  • 8 reacties
  • 293 Bekeken

Wij hebben al verschillende problemen ondervonden met onze opnames nu staat familie en stadion er automatisch in door PX zelf maar nu is het probleem bij de kroongetuigen waar voorheen nooit een probleem bij was ? Ben het zooooo beu!! Wij betalen 127euro altijd netjes optijd maar ik vraag mij af wanneer er eens geen probleem gaat zijn in 1week.. Kan ik niet gewoon een v3decorder krijgen?! heb gehoord id PXwinkel dat met die decorders nooit problemen zijn en het alleen bij de nieuwe is..
icon

Beste antwoord door Jimmy O 17 February 2017, 10:47

Bekijk origineel

8 reacties

Een V5 ipv een V3 excuseer
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gerty,

Het heeft niet zozeer iets met het type decoder te maken. We werken aan een oplossing we hebben de kroongetuigen terug geplaatst.

Mvg,

OdB
En nu is het weer Stadion die niet opneemt en ik dacht dat die er dus ook door jullie ingezet waren, zou dit mogelijk zijn om het er ook in te zetten.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb je planning van Stadion even gecleaned. Kan je deze opnieuw inplannen? Dit zou het probleem moeten verhelpen. Heb je opnames die je gemist hebt van Stadion? Welke? Dan herstel ik deze even voor je.

Tip! Probeer zo weinig mogelijk je huidige planning te wijzigen. Gebruik de optie 'heel de serie verwijderen' bij je planning niet. Probeer je opnames individueel te verwijderen of zelfs te laten staan. Alle netwerkopnames worden na 60 dagen automatisch verwijderd. Van opslagcapaciteit moet je niet meteen wakker liggen. Mijn excuses voor de hinder. Onze TV Ingenieurs werken aan een oplossing welke spoedig zal volgen.
Ja de opname van gisterenavend hebben we gemist en ik zal het terug instellen.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Zo, ik heb de opname van gisteren 17/02 hersteld. Veel kijkplezier!
Ook hier hetzelfde probleem. vb: Masterchef, Conviction, ... . Series die ik standaard opneem, daar ontbreken vaak afleveringen tussendoor.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Fadma,

Als je via privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je telefoon of klantnummer doorstuurt en ook de afleveringen die je precies gemist hebt, voegen we deze terug toe aan je account.

Mvg,

Kim

Reageer