Beantwoord

Opnames

  • 11 May 2016
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik slechts 1 programma gelijktijdig opnemen. Ik kan wel meerdere programma's aangeven om op te nemen, heb geen conflicten - krijg de programma's te zien in geprogrammeerde opnames ..... Maar helaas blijkt maar een van de programma's opgenomen en is de rest nadien nergens meer te bespeuren. Heb al vanillestokje geprobeerd maar niets helpt.
Help help help, want dit is onacceptabel. Waar betaal ik voor ?
icon

Beste antwoord door jonathandr 12 May 2016, 08:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Vera,

over welke opnames gaat het precies?

MVG,

Wim
Daarnet had ik de film Drive op la deux geprogrammeerd, evenals questionnaires à la une op la une en American gangster op club RTL. American gangster is de enige die hij momenteel in mijn opnames heeft staan en die nog bezig is aan het opnemen. De rest is spoorloos. Maandag had ik de serie over Oj Simpson geprogrammeerd op 2BE en ook deze is ribbedebie.
Had het vorige week ook al eens voor, maar dacht eerst natuurlijk dat ik een fout had gedaan.
Mijndecoder is een V4
Reputatie 7
Badge +4
vera

Als ik je opnames nakijk zie ik de genoemde programma's wel als opgenomen staan behalve questionnaiers à la une

de serie over OJ simpson zie ik ook als opgenomen staan

Aangezien de opnames niet zichtbaar zijn zou je best even volgend prcess doorlopen :

plug zowel modem als decoder uit

plug daarna de modem opnieuw in en wacht een 5tal min tot deze volledig is opgestart

plug dan pas de decoder opnieuw in en wacht tot deze is opgestart, kijk daarna of de opnames zichtbaar zijn

mvg

Jonathan
Zal ik testen en je op de hoogte houden. Zal echter ten vroegste morgen zijn.
Hopelijk komt Proximus toch binnekort eens met een definitieve oplossing af voor al die opname problemen die sommigen van ons ondervinden en zijn we allen van die klassieke truc "MODEM & (evt. DRAADLOZE-Toestellen) & DECODER-REBOOTING" voor eeuwig en altijd af.
Hopelijk geraken alle opname-problemen binnenkort nu eens fatsoenlijk opgelost!
Er zijn de laatste dagen heel wat topics bijgekomen over... jawel, opname-problemen.
Anno 2016 zou dit toch niet mogen. Los het aub op Proximus, we betalen genoeg per maand hiervoor.
'k vraag mij ook al af wat de nieuwe softw NTE....18 gaat allemaal opgelost hebben aan die miserie, laat ons nog maar eens hopen dat er beterschap op komst is!
Probleem opgelost, maar hoop inderdaad dat dit euvel dringend wordt opgelost

Reageer