OPNAMEPERIKELEN !! en zo geen beetje !

  • 2 November 2016
  • 82 reacties
  • 2617 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de serie opnamen eens even verwijderd. Kan je de decoder eens herstarten en nog is proberen ?

Er zijn op dit moment problemen op de opnamen servers voor oost en west vlaanderen. Wat voor problemen kan zorgen.

Mvg,RB
Reputatie 2
Badge
Hola RB,
Decoder herstart ( de oplossing voor alle problemen ), maar ik kan nog steeds " The Blacklist " niet opnemen ( aflevering en serie ).
Staat ook niet bij geplande opnames.
Groetjes
peter V
Reputatie 7
Badge +4
Die van vandaag zie ik er niet inkomen maar die van 16/11 heeft je decoder terug ingepland.

Ik ga en email sturen naar ons Tv team om deze vandaag te laten toevoegen op je decoder.

Mvg,RB
Ik heb hetzelfde probleem met the blacklist. Op 16/11/16 staat hij ingepland, maar vandaag niet.
Zondag had ik het ook voor met NCIS en NCIS new orleans, dan heb ik maandag maar via TV Replay gekeken.
Reputatie 2
Badge
ellende troef - ALWEER - gisterenavond (woe 09 nov):
° niet gevraagde opnames (vb weerbericht op Eén)
° meerdere opnames van 0 (nul) seconden
° programma's die onmogelijk op te nemen zijn
° ...
Het is dan maar op zoek gaan naar eventuele herhalingen, die veelal ook niet opgenomen kunnen worden of veel vroeger beginnen dan aangegeven.
Kortom: zenuwslopend, ergerlijk en hoofdpijn verwekkend, door het constante checken en bij elk vastgesteld probleem naar de tweede TV/decoder crossen in de hoop daar toch nog iets te kunnen doen.
Ik kan enkel hopen dat Proximus ons op zijn minst een sms'je zal sturen als al die problemen eindelijk opgelost zijn.
Reputatie 5
Badge +2
Bij mij was gisteravond alles ok, hopelijk blijft het zo.
De opnamen van 8/11 stonden er zelfs bij
Duimen voor vanavond
Hier ook ramp 2/3 is opgenomen en als je het wil afspelen krijgt ik zwart scherm en de opname is weg.
Er zit weer een zware bug bij PX betreffende de opnames.

Intussen al 7 reeksen gemist door jullie PX en had graag een oplossing.
Hang nu aan de telefoon bij technieker in Brussel en voor de zoveelste keer wij gaan het onderzoeken en bellen u straks terug.

Krijgen al de klanten een compensatie per mislukte opname PX ?????????????????????????
En Hoelang gaat het nog duren
Reputatie 7
Badge +4
Dag Anneke,

Er zijn deze week inderdaad wat problemen geweest met de opnames in Vlaanderen waardoor veel opnames niet zijn doorgegaan. We zijn er momenteel druk mee bezig om voor iedereen alle gefaalde opnames terug te plaatsen, maar dit neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag. Wacht nog even af en moest je maandag merken dat er nog altijd programma's ontbreken of dat je nog steeds ongevraagde opnames hebt, laat het ons dan weten, dan kijken we nog eens na voor jouw account.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Badge +1
@vanpeter: Bij ons stond die geprogrammeerd, en is ook niet opgenomen 😞
Ik heb deze morgen uur aan de telefoon gehangen met PX en het antwoord was, sorry u bent alles kwijt betreffende de opnames.

En weten niet in Brussel als het vandaag lukt betreffende opnames die ik wil programmeren.
En de opnames werken nog niet.

Met iedere update dat jullie doen zijn er problemen, ik vraag mij echt af als die mensen dronken zijn als ze de software testen. Dit is geen kleine bug meer maar supergrote.
Reputatie 3
Badge +2
Ik vraag mij soms af of de ceo van proximus, Dominique Leroy wel proximus tv heeft. Ok, ze heeft misschien niet veel tijd om tv te kijken maar toch. Ik kan mij niet voorstellen dat zij die problemen niet heeft. Ik denk dat zij telenet tv heeft 🙂
Hier ook problemen. Eerste problemen met de credits die je kan opsparen. Zijn er afgegaan maar geen credits beschikbaar op tv. ( zijn dit ondertussen aan het controleren). Nu wil ik vanavond naar mijn programma Proffesor T. kijken en 24/24 spoed. Beide programma's kan ik niet bekijken. Zwart scherm. Indien ik opnieuw naar opnames ga, staan deze programma's er zelfs niet meer tussen...
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb problemen sedert een aantal dagen,

Indien ik nu programmeer voor de harde schijf, dan staat het erop, maar als ik iets anders programmeer (zoals nu: spartacus) zie ik wel dat de "opname" bezig is maar, ze staat niet in de lijst van mijn opnames.
Heb het voor met the blacklist, spartacus nu ook en deze week ook met supergirl.
Ik vind het raar want vroeger had ik geen problemen.
Her-opstarten haalt gewoon niks uit, blijkbaar is dat voor velen bij PX dé oplossing als ze het zelf niet meer weten.
Ik heb nu reeds verschillende afleveringen van diverse series gemist, leuk is anders hoor!!!
Ik heb een vraag is het nu echt niet mogelijk om de reeks the blacklist de uitzending van deze week terug te zetten?
Is juist de ontknoping verleden week is ze overleden en deze week de ontknoping zuchtttttttttttttttttttttt de afsluiting van het seizoen. DIT is echt om te balen.

De geprogrammeerde opnames bij mij gisteren zijn allemaal perfect opgenomen geweest, sommige kon ik maar doorspoelen aan 1 snelheid.
Reputatie 5
Badge +2
Gisteravond ook weer problemen gehad, het is nu al de derde keer als ik een programma wis die ik bekeken heb dat alle opgenomen programma's weg zijn. Dus decoder herstarten en alles ok. Gisteravond niet want de activering van de decoder lukte niet; op tv kwam volgende tekst: de activering van de decoder is mislukt - Gelieve naar 0800/99696 te bellen. Daarna dient u.... Dit was alles. Ik heb gebeld, 50 minuten aan de telefoon gehangen. Er ging me anders teruggebeld worden vandaag om 14 uur.
Ze hebben nieuwe software op de decoder gezet want de decoder was onvindbaar, na 10 min wachten mocht ik terug opstarten, alles was ok.
In de tussentijd dat ik aan de telefoon was, heb ik naar thuis gekeken op de tvapp, zo kon ik toch nog kijken en zien dat alles nog normaal aan het opnemen was
Maar vanaf gisteravond werkt de app ook niet meer, er is niets meer te zien in mijn bibliotheek,
Nog iemand dit probleem of is dit enkel bij mij?

En zo blijven we bezig,
Reputatie 2
Badge
Weer maar eens fout opgenomen! En nog steeds geen info voor de klanten! In de tijd dat je bijna iedereen zijn email adres heeft! of telefoonnummer
.
La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur....

Wat jullie IT'ers uitzetten weet ik niet maar, meer dan een week en nog steeds dezelfde problemen!
Onbegrijpelijk! Ik heb juist een woordje van dank je voor mijn klacht te behandelen geplaatst op dit forum.
Begin al veel goesting te krijgen om het bericht te laten verwijderen!
Ik kan begrijpen een paar dagen, maar meer dan een week! Dit is echt een dieptepunt van jullie service in al die jaren dat ik trouwe klant ben! Al vanaf 1980....
Ik begin terug naar vroeger te snakken, de Video recorders en DVD recorders! Maar als we die aansluiten neemt die alleen op wat je ziet en wordt je verplicht om weer geld uit te geven voor een digibox's bij te huren! Een schande........meer kan ik niet zeggen.
Reputatie 2
Badge
Hola,

Gisterenavond op één " Vera " in opname gezet, aflevering en serie. Gisterenavond rood cirkeltje : dus opname bezig.
Deze morgen geen " Vera " te bekennen in de opnames en/of geplande opnames. Niet te bekijken in TV Replay, tenzij mits betaling.
Heb de opname ( aflevering en serie ) ingesteld vanaf volgende vrijdag 18 november. Ben benieuwd.
Ben eens een paar zenders afgelopen om te testen, bvb. op ZES, oa. " Supergirl ", onmogelijk om op te nemen.

Maar er is licht op het einde van de tunnel : het logo van Telenet !!

Groetjes

peter V
Meest frustrerend is dat PX zegt wij weten het maar wij zijn er mee bezig hoor.
Wanneer het opgelost is weten wij niet?

Jullie leren het maar niet dat wij eerlijke info willen.
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Ik zie deze of record success of scheduled staan?

Over welke specifieke data heb je het?

spar.PNG





Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Ik zie dat er zich conflicten voordeden op het programma ' VERA' wegens dubbele scheduling in de planning volgens de logs van je decoder

VERA NPO1 en VERA NPO 2 en VERA één HD

Heb nu een clean van die logs gedaan maar daardoor zal die geplande opname ook weg zijn, vergeet ze dus niet opnieuw in te plannen nu.

Mvg sabine
FWIW ... De foutenmarge op mijn V5-c is schijnbaar drastisch teruggelopen de laatste dagen .. hout vasthouden dat het geen toevalstreffer is !
Reputatie 2
Badge
Hola Sabine,

Jullie hebben nog een conflict :
Vandaag
Criminal Minds op Vier 13:51-14:40 en
Criminal Minds op Zes 12:00-12:40 hebben dezelfde verhaallijn.
Zijn eigenlijk wel 2 verschillende afleveringen.

Groetjes

peter V
Reputatie 6
Badge +4
Hi Peter,

Dat klopt zoals je zegt,

Daar dit echter al gepasseerd is en ik op zes niet kan herbekijken kan ik ook niet verifieren op dit moment of effectief om dezelfde aflevering gaat of niet

mvg sabine
Reputatie 2
Badge
Hola Linda,

I stand corrected.
Blijkt nu dezelfde aflevering te zijn ( volgens IMDb : 2009, seizoen 4, aflevering 20 )
Ook de sites van " vier " en " zes " bevestigen dit.
Als het goed is moet het ook gezegd worden.

Groetjes

peter V
de walking dead op fox geprogrammeerd als serie opname, opname is gestart 10 minuten voor het einde.
Nu al twee weken PX wanneer geraakt het opgelost?

Reageer