Als ik dingen opneem en ze staan bij gepland zijn ze toch meestal niet opgenomen hoe kan dat ?
En terwijl mijn PVR leeg is staat er toch dat ik 0 % vrij heb om op te nemen
Mvg Karen
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij staat die volledig vol kan dat?Als er Nu nog 1% vrij was had je dus nog een beetje plaats dus door die 0 kan je ook niets meer opnemen omdat je schijf volstaat.
ik weet niet of ik het goed voor heb, maar blijkbaar heeft ze geen enkel opgenomen programma (pvr leeg) en staat er toch dat er geen ruimte is om op te nemen?
dan zou je eens kunnen proberen de decoder los te koppelen van het electriciteitsnet en terug aan te koppelen, en zien of dat iets aan de situatie veranderde. als dat niet helpt zou je evt nog een reset van de modem kunnen proberen.
volgende stap is echter contact opnemen met de technische dienst
mvg
dan zou je eens kunnen proberen de decoder los te koppelen van het electriciteitsnet en terug aan te koppelen, en zien of dat iets aan de situatie veranderde. als dat niet helpt zou je evt nog een reset van de modem kunnen proberen.
volgende stap is echter contact opnemen met de technische dienst
mvg
Ja dit heb ik ook gelezen maar ik zie geen andere mogelijkheid.
lijkt me een vreemd probleem waar je zelf niet veel kan aan doen, behalve een reset vd decoder/modem proberen.
natuurlijk ga ik er vanuit dat de harde schijf niet werkelijk vol staat, want dan ligt de oplossing voor de hand
mvg
natuurlijk ga ik er vanuit dat de harde schijf niet werkelijk vol staat, want dan ligt de oplossing voor de hand
mvg
Tja, ofwel staat de harde schijf vol en is dat niet zichtbaar in de PVR-opgenomen programma's, ofwel is de harde schijf leeg en is de opnamefunctie geblokkeerd..... decoder resetten, maar nog beter een factory reset doen. En als dat niet helpt naar de technische dienst bellen 0800 22700 (tot 22.00 uur bereikbaar 7 op 7) en een omruiling vragen. In dit geval verliest er niks want er staat toch niks op de harde schijf. Vraag is of de decoder in huur is of gekocht, want dan speelt de wettelijke garantie. Eerst afwachten wat de factory reset als resultaat heeft.
Karen zegt wél dat de opnames in de planning staan, maar Karen, heb je ook gecheckt of er een cirkeltje achter staat ? en er mag ook geen driehoekje in de cirkel komen. Soms gebeurt dat tijdens de namiddagupdate van de TV-gids (rond 15.00 uur). Dus als het kan, de planninglijst eens checken voor de programma's beginnen.
Hier staat wat info
Factory Reset van BGC-decoder:
voor een Belgacom V3-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.
voor een Belgacom V4-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
Bijkomende Opmerkingen:
♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.
https:///posts/34c314242c De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk.
Karen zegt wél dat de opnames in de planning staan, maar Karen, heb je ook gecheckt of er een cirkeltje achter staat ? en er mag ook geen driehoekje in de cirkel komen. Soms gebeurt dat tijdens de namiddagupdate van de TV-gids (rond 15.00 uur). Dus als het kan, de planninglijst eens checken voor de programma's beginnen.
Hier staat wat info
Factory Reset van BGC-decoder:
voor een Belgacom V3-decoder
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.
voor een Belgacom V4-decoder
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
Bijkomende Opmerkingen:
♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.
https:///posts/34c314242c De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk.
Beste karen001,
Hetgeen sinjoor71 voorstelt mag u zeker eens uitproberen.
Moest het nog niet lukken dan kan je best eens bellen naar onze technische dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Hetgeen sinjoor71 voorstelt mag u zeker eens uitproberen.
Moest het nog niet lukken dan kan je best eens bellen naar onze technische dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.