opnamen na elkaar lukt niet al 2 dagen naeen

  • 21 April 2011
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Ik had nooit probemen om 2,3 programma's naeen op tenemen, maar nu al 2 dagen valt er steeds een programma van tussen,

Het programma die juist na de eerste komt wordt niet opgenomen, de derde dan weer, heel vervelend

Alles staat prefect geprogrameerd en ook aangegeven.


Hoe komt dat??? Morgen heb ik weer drie programmas naeen voor op te nemen, Hopelijk lukt het wel want ik kan moeilijk opstaan om te kijken dat er opgenomen wordt

Dat is toch de bedoeling niet

3 reacties

Badge
Is dit weergegeven in de pvr onder gepland?
Reputatie 5
Badge +2
Ja alles staat in de pvr in gepland

Het zijn wel allemaal series, die allemaal dagelijks of wekelijks automatisch worden opgenomen of liever werden opgenomen.

Ik zou nu wel eens moeten nazien of planningen die geen series zijn wel opgenomen worden.


Voorlopig zijn het nu steeds series geweest
Badge
Normaal kan dat geen probleem zijn.Maar met die opname is het nog niet 100% in orde.Waarschijnlijk zoals je nu zegt omdat het series waren maar ik neem die ook op en bij mij lukken ze voorlopig.Maar ik heb nu net ook een opname gezien en deze was ook niet te zien beeld stopte voordurend is wel de eerste keer.Dus aan die opname zelf is nog veel werk aan want die is vere van in orde.Maar daarom keur ik zoals anderen een voledige interface nog niet af.

Reageer