opname wordt niet helemaal opgenomen

  • 4 May 2011
  • 3 reacties
  • 566 Bekeken

ik heb reeds enkele malen een opname gehad die of te laat begint, of niet helemaal wordt opgenomen. Ik had de serie 'home and away' opgenomen, maar in de loop van de tijd is het begin uur op sommige dagen later. Mijn opname als serie past zich daart niet helemaal aan aan?! Gevolg : deel van serie gemist. Dit heb ik laatst ook met idool gehad. Serie staat ge,noteerd als 15 min overtijd opname, maar toch miste ik nog de laatste 5 minuten van het programma. Dit is echt balen. Is hier iets aan te doen? zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Greet, je kunt series tegenwoordig 5 minuten voor en 20 minuten nà de TV-gidstijden laten opnemen. De begin- en eindtijden worden telkens aan die van de TV-gids aangepast voor elke aflevering, maar de zenders houden zich helaas niet altijd aan die tijden.....
Ja zoals sinjoor zegt, 5 minuten voor en 20 minuten na de tijden in de TV-gids, dit is inderdaad balen als je een paar minuten mist, zeker de laatste kan er van meespreken. Maar ja uiteindelijk, dit probleem heb je overal, als de zenders zich niet meer aan hun eigen tijdschema (of dat van BGC) houden beginnen dit soort problemen dus voor te komen. Spijtig genoeg niets aan te doen buiten de zenders zelf op hun vingers tikken. Dus enige schuldige: de zender in kwestie...
Beste Greet,

Correcte gegevens in de tvgids is een dagelijkse struggle. We proberen deze gegevens zo nauwkeurig mogelijk in te vullen, volgens de planning en schema's die ons doorgegeven worden door de zenders. Helaas zijn er inderdaad gevallen waar de zenders hun eigen schema's niet volgen.

De manieren om dit op te vangen zijn ofwel van de opname 20 minuten extra te laten opnemen, of om een handmatige opname in te plannen via pvr - manueel.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer