om de een af andere reden lukt dit niet meer (alhoewel ik aangemeld ben als klant)
dit zou ik moeten kunnen activeren via bij MIJN E SERVICES - MIJN TV -
bij mijn producten noch bij mijn abonnement kan ik dit activeren (opname vanop afstand)
iemand enig idee
bedankt voor reactie
mvg
Bladzijde 1 / 1
tsja, vroeger moest je dat idd activeren via e-services... maar in de nieuwe versie van e-services is die mogelijkheid precies verdwenen... de vraag is, staat dit nu standaard actief voor iedereen? ik weet het ook niet zenne
ik heb het destijds geaktiveerd en het marcheert nog altijd
mvg
ik heb het destijds geaktiveerd en het marcheert nog altijd
mvg
Ik zou een prive berichtje sturen naar Eva met je gegevens erin. Zij zal je welicht kunnen helpen.
bij mij is het juist het zelfde... de optie "opnemen vanop afstand activeren" is verdwenen van de e-services en kan nergens geactiveerd meer worden.
Ik belde naar de hulp dienst van Belgacom en vreemd... de eerste die ik aan de lijn had wist nog niet eens dat dit bestond !!!! (geweldige hulpdienst)
De 2de persoon liet mij weten dat ze inderdaad het knopje vergeten waren en dat die zou binnenkort moeten terug op de wesite komen... maar wanneer... dat is weer een goede vraag...
succes aan iedereen...
Ik belde naar de hulp dienst van Belgacom en vreemd... de eerste die ik aan de lijn had wist nog niet eens dat dit bestond !!!! (geweldige hulpdienst)
De 2de persoon liet mij weten dat ze inderdaad het knopje vergeten waren en dat die zou binnenkort moeten terug op de wesite komen... maar wanneer... dat is weer een goede vraag...
succes aan iedereen...
Bedankt voor de reacties
mvg
René
mvg
René
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.