Ik heb een paar series geprogrammeerd voor opname waarvan afleveringen herhaald worden. Wanneer ik de opname van een herhaling manueel verwijder (dus niet de al opgenomen aflevering, maar de toekomstige opname van de herhaling), wordt de al opgenomen aflevering soms ook gewist. Zeer vervelend...
Ik doe dit omdat soms de opname van een herhaling niet werkt en ook de al opgenomen aflevering dan verdwijnt...
Bladzijde 1 / 1
Dat is inderdaad vervelend, voorlopig zou ik je aanraden de opnames niet te verwijderen , dus ook niet de toekomstige opnames. Ik heb dit alvast doorgestuurd naar de betrokken dienst zodanig dit in de toekomst kan opgelost worden.
Kan je nog eens proberen ? Het zou nu in orde moeten zijn.
Het is eenvoudig om te herhalen, maar ik zal proberen.
Was het een algemeen probleem?
Was het een algemeen probleem?
Men heeft het base.sql bestand op de decoder moeten wissen daar dit voor en conflict zorgde na de software update van de decoder.
Ik hoop dat er dan niets anders mee is gewist...
Kan het software update proces dit niet automatisch doen? Kopie nemen voor de update begint, dan een check en dan oude versie verwijderen. Een beetje zoals Windows updates, met roll back in geval van problemen.
PS: een ongerelateerde vraag, maar aangezien U snel antwoordt... 😉 Klopt het dat de decoder Netflix toont in HD Ready ipv full HD?
Kan het software update proces dit niet automatisch doen? Kopie nemen voor de update begint, dan een check en dan oude versie verwijderen. Een beetje zoals Windows updates, met roll back in geval van problemen.
PS: een ongerelateerde vraag, maar aangezien U snel antwoordt... 😉 Klopt het dat de decoder Netflix toont in HD Ready ipv full HD?
Netflix op de decoder is in 1080P hier.
Over het update process kan ik niets zeggen dit word jammer genoeg niet door ons bepaald 😉
Over het update process kan ik niets zeggen dit word jammer genoeg niet door ons bepaald 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.