Onderstaand bericht krijg ik als ik wil programmerenvan op mijn PC.Dus dat spul werkt ook al niet meer.Ik heb zojuist contact gehad met de helpdesk en daar kunnen ze me spijtig genoeg niet verder helpen.Heeft hier op het forum ook al iemand dat probleem gezien.Ja, het was nu zo gemakkelijk,maar mooie liedjes duren niet lang hé.
An unexpected error occured
Reference number : 0TX60PYDZA6LKU9XLHP8-pcpp-8
Er is een fout opgetreden waardoor uw aanvaag niet vervuld kan worden.
U kan opnieuw proberen door op de herlaadknop van uw browser te clicken.
Indien u problemen blijft ervaren gelieve dan onze helpdesk te contacteren. Noteer ook even het referentie nummer bovenaan deze pagina. Hiermee kunnen we uw makkelijker helpen. Een screenshot van het voorgaande scherm dat de fout veroorzaakte kan ook helpen.
ExceptionCode: 9009 - General runtime error.-
Bladzijde 1 / 1
ik krijg geen foutmelding op de site als ik iets op afstand wil opnemen, maar momenteel zie ik de opname op afstand niet verschijnen bij gepland op de decoder. normaal staat die er na een minuutje ofzo...
opname op afstand lijkt plat te liggen
mvg
opname op afstand lijkt plat te liggen
mvg
Goeie morgen,
het probleem lijkt opgelost.De foutmelding in mijn e-services is verdwenen, en alles werkt terug zoals het hoort.
Groetjes.
het probleem lijkt opgelost.De foutmelding in mijn e-services is verdwenen, en alles werkt terug zoals het hoort.
Groetjes.
goeiemorgen
zijt ge zeker? want ik kan wel opnames instellen van de site, maar ze worden niet overgenomen door de decoder én niet uitgevoerd.
opname op afstand werkt hier niet meer met andere woorden,
de vraag is ben ik de enige met dit probleem, of is dit een algemeen probleem? laat iets weten aub
mvg
zijt ge zeker? want ik kan wel opnames instellen van de site, maar ze worden niet overgenomen door de decoder én niet uitgevoerd.
opname op afstand werkt hier niet meer met andere woorden,
de vraag is ben ik de enige met dit probleem, of is dit een algemeen probleem? laat iets weten aub
mvg
goed nieuws, een reset van de decoder heeft mijn bovenstaand probleem opgelost.
ik zie mijn op afstand ingestelde opnames weer op decoder, en zelfs de programma's waarvan ik dacht dat ze niet opgenomen waren zie ik nu staan.
oef!
mvg
ik zie mijn op afstand ingestelde opnames weer op decoder, en zelfs de programma's waarvan ik dacht dat ze niet opgenomen waren zie ik nu staan.
oef!
mvg
Tja, zouden beter een aan/af knop op de voorkant zetten of de standbyknop een volledige uitschakelfunctie geven als je hem bv. 5 seconden ingedrukt houdt. Je moet wel héél dikwijls heropstarten om alles terug op een rijtje te krijgen. Maar verder is het altijd wel een redelijk simpele oplossing.
Als je bv. een opname in de planning wist en eerst een andere (simultane) ingeeft, en daarna die eerste opname terug opnieuw ingeeft, dan verschijnt die dikwijls ook niet direct terug in de lijst, maar eerst na een heropstart.
Als je bv. een opname in de planning wist en eerst een andere (simultane) ingeeft, en daarna die eerste opname terug opnieuw ingeeft, dan verschijnt die dikwijls ook niet direct terug in de lijst, maar eerst na een heropstart.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.