Skip to main content
we kunnen niet meer rechtstreeks uit de tvgids opnemen - enkel het programma waarnaar we op dat moment aan het kijken zijn. Wat doen we fout?

Probeer eens de standaardprocedure en trek de decoder eens uit de stroom en laat hem terug opladen.

Ik had het gisteren ook: Bij "tegen de sterren op" stond een kruis dus ik verwijder het en ik probeer het opnieuw te programmeren uit de TV-gids, maar er kwam een boodschap dat het niet kon opgenomen worden. In de TV-gids stond er dan een rondje met een driehoekje in bij dat programma. (geen idee wat dat betekent, ik kon het ook niet verwijderen) Ik heb dan manueel ingegeven "VTM van 20u40 tot 21u40" en dat ging wèl.

Daarna ging ik voor maandag iets programmeren en dat lukte van de eerste keer. Maandag zal ik wel nog moeten checken of er geen kruis bijstaat.

Dat zijn wel nog serieuze fouten in het systeem.

De betekenis van die symbolen kan ik dat ergens opzoeken?

Dat driehoekje denk ik wil normaal zeggen opname conflict maar ik dacht dat daar moest bijstaan.

Beste karen,

Probeer de decoder eens te heropstarten. Indien het probleem niet is opgelost daarmee dan zou u best eens telefonisch contact opnemen met onze technische dienst. 0800 22 700 deze zijn in de week van 7u tot 22u bescikbaar en 's weekends van 8u tot 22u. Zij zouden uw configuratie van Belgacom TV kunnen nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Beste Karen,

spijtig genoeg kunnen we niet meer (zoals vroeger) rechtstreeks uit de TV gids een opname plannen met de opname knop ,u moet op OK drukken en dan "opnemen" kiezen.Zo moet het nu gebeuren.Een beetje gewoon worden hé.

Reageer