Skip to main content
Beste, als ik een tweede programma programmeer is dit nadien gedurende 30 dagen te bekijken via de server. Heel dikwijls zijn deze programma's maar voor één minuut opgenomen en dus niet te bekijken.

De programma's die opgenomen zijn op de harde schijf zijn wel correct opgenomen.

Heb zo al talloze programma's gemist. Is zeer lastig omdat je nooit zeker bent of de opname ( bij de server 30 dagen ) wel gaat lukken.

Al contact opgenomen met belgacom service center maar nog geen oplossing gevonden.

Als ik zeker wil zijn van mijn opnames kan ik maar één programma programmeren, en alleen maar opnemen op de harde schijf.

Graag oplossing.

Dank

Server opnames veroorzaken heel wat ongemakken (kinderziektes) eens die weg gewerkt zijn is dit een mooie dienst; maar eer we zo ver zijn...

bepaalde frustaties zijn mogelijk met netwerkopnames, maar zijn probleem is wel extreem natuurlijk.... een mogelijke verklaring kan ik niet geven, maar er moet toch iets fout zitten lijkt me. neem anders eens contact met de 0800/22700

mvg

Ik heb al meermaals naar 0800/22700 gebeld, reseten van de modem heeft niet geholpen, ze vinden het een vreemd probleem en weten niet direct een oplossing.

Anders eens een factoryreset doen indien je dit nog niet geprobeerd hebt

=> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

Ook al geprobeerd, heeft niet geholpen.

HEBBEN ze op de helpdesk jouw decoder niet eens uit het systeem gehaald, en terug ingestoken?

dat het een vreemd probleem was, wisten we reeds.......

mvg

Dat hebben ze bij mijn weten nog niet gedaan.

als ze dit gedaan hadden zou je het weten, want je moet dan terug de decoder activeren door pincode in te geven..... niet dat ik weet of dit iets zou helpen in dit geval, maar het lijkt me het proberen toch eens waard in afwachting van verdere ontwikkelingen

mvg

Beste Mast,

Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer doorsturen.

Via deze kan ik een aantal zaken nagaan, alvorens de decoder uit het systeem te halen of dit toestel te laten omruilen.

Het is zoals vermeld, een vreemd probleem dat niet enkel te wijten kan zijn aan de 'kinderziektes' met netwerkopnames.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer