OPNAME PROGRAMMA

  • 30 March 2011
  • 1 reactie
  • 1192 Bekeken

Badge
Beste,

Vorige week heb ik twee delen opgenomen van cleopatra,er stond een cirkel rond ,nu wil ik naar dit programma kijken

maar tot mijn verbazing kan ik het programma niet meer bekijken en staat een cirkel met een kruis achter.

Hoe kan dat nu????

1 reactie

Beste Robby,

Als er een kruisje naast de opname staat dan is er een technisch probleem met de opname. Waarschijnlijk is er een fout gebeurd tijdens de opname of is er achteraf een fout geslopen in de opname. Het eerste heeft verschillende oorzaken (onderbreking op de lijn, modem en/of decoder even zonder stroom,...). Het tweede wordt veroorzaakt door een probleem met de harde schijf. Soms kan een herstart van de decoder dit oplossen. Staat er na de herstart nog steeds een kruisje, dan zal de opname jammer genoeg niet meer te herstellen zijn.

Test zeker uit of je andere programma's nog kan opnemen (of bekijken) om er zeker van te zijn dat de harde schijf het nog doet en dat het dus om een tijdelijk probleem ging. Lukt opnemen en/of bekijken helemaal niet meer dan zal je even contact moeten nemen met onze technische dienst want dan zullen er een aantal extra testen moeten uitgevoerd worden om tot een oplossing te komen.

Technische dienst te bereiken via gratis nummer 0800 22 700 (7u-22u).

MVG,

Eva van Belgacom

Reageer