Hallo,
Sedert de 'vernieuwde' Begacom TV erger ik mij dood!
Ten eerste is de tekst bijna onleesbaar door de donkere kleuren, het geschrift is ook veel kleiner en ouderwets. Maar wat me vooral irriteert is dat je de geprogrammeerde opnames niet meer kan wijzigen (als je ze tenminste al kan programmeren). Met de vroegere interface was er geen probleem om enkele programma's OP DEZELFDE ZENDER na elkaar op te nemen, zelfs dit lukt nu niet meer? Waarom smijten ze een toch wel belangrijke functie zoals: aanpassen van de opnametijd voor en na het programma, nadat dit op voorhand werd geselecteerd, zomaar de (digitale TV) deur uit?
Begacom, hou op met deze "zever" en geef ons terug dezelfde handige opnamefuncties van voor de aanpassing van de interface.
Bladzijde 1 / 1
Dit kan je wel wat aanpassen maar het is niet eenvoudig.Je moet het wel enkele keren doen eer je het onder de knie hebt want bij mij wilt het ook nog niet altijd lukken.Via deze manier dat ik je nu ga proberen uit te leggen kan je ook ineens kiezen tussen 30 dagen en oneindig dus dat je je opname kan laten staan tot je schijf vol staat ideaal voor die nieuwe ontvangers;
Neem een programma op via de gids druk op ok-met marge-ja dus na marge en ja tekens ok toets induwen.Dan zie je daar die groote 30 dagen staan ga nu naar rechts dan naar beneden tot indien schijf vol groot is.Ga nu naar recht om te bevestigen.En dan begint de miserie want meestal als ik in de pvr ga zien dan staat er nog 30 dagen maar tot daar is het juist dacht ik.Je moet enkel nog iets doen.Normaal vind ik dat wel na enkele keren. want ik wis het normaal als ik het niet vind.Als je met marge opneemt kan er ook niet misgaan maar voor het veranderen tussen 30 en oneindig heb je dat wel nodig.
Neem een programma op via de gids druk op ok-met marge-ja dus na marge en ja tekens ok toets induwen.Dan zie je daar die groote 30 dagen staan ga nu naar rechts dan naar beneden tot indien schijf vol groot is.Ga nu naar recht om te bevestigen.En dan begint de miserie want meestal als ik in de pvr ga zien dan staat er nog 30 dagen maar tot daar is het juist dacht ik.Je moet enkel nog iets doen.Normaal vind ik dat wel na enkele keren. want ik wis het normaal als ik het niet vind.Als je met marge opneemt kan er ook niet misgaan maar voor het veranderen tussen 30 en oneindig heb je dat wel nodig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.