Opname niet te bekijken.

  • 17 April 2011
  • 4 reacties
  • 2038 Bekeken

Badge
't Was nog ne keer (voor de zoveelste maal) van dat vandaag.Bij mijn opname van "DE AMSTEL GOLD RACE" (canvas HD) was het weer nie te doen.Voortdurend stilstaand beeld en geen geluid,terug voor enkele seconden normaal,maar wel al een stukje verder in de koers,oeps terug stilstaand beeld en zo ging het verder gedurende de volledige opname.Ik heb godver...... (laat me toe dat ik effekes vloek,ge doet het voor minder hé) wel honderd keer Belgacom verwenst.Eerlijk gezegd, ZO KAN HET ECHT NIET MEER VERDER.

Mensen van BELGACOM doe er A.U.B. zo vlug mogelijk iets aan,want dat is nu echt geen service.


N.B.Ik heb dan ook tijdens het kijken naar de tech.dienst gebeld (0800/22700) en daar had ik dan ook nog een arrogante mevrouw aan de lijn die me na mijn uitleg, goede avond wenste met de woorden "er wordt aan gewerkt" en het gesprek eenvoudig weg stopzette.




4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Neem aan dat het weer een nPVR opname was....een paar dagen geleden had ik er ook zo een. Sedertdien niet meer. Maar gisteren zaterdagavond 21.00 uur viel mijn TV verbinding compleet uit. Heb dan de mij bekende oplossingern geprobeerd. Decoder herstarten, geen signaal, modem herstarten, geen signaal. Modem naar febrieksinstellingen herzet. Alle verbindingen weg, ook internet alle VLAN's zonder IPadres.. Na zo'n 10 minuten startte de modem automatisch terug op en alles stond terug op zijn plaats, dus terug TV en internet + TVonPC. was ondertussen al 22.00 uur.....Had om 21.30 uur met de technische dienst gebeld: een dame zei dat ze een lijntest zouden doen en dat een technieker terug zou bellen. Die heb ik dus niet meer gehoord, maar het werkte wel terug. De netwerkopnames kon ik perfect bekijken, de PVR-opnames waren uiteraard niet of onvolledig opgenomen; maar die had ik nog op een DVD-HDD-recorder kunnen programmeren (PDC) van de kabel..... da's dus de reden waarom ik de (analoge) kabel nog niet opgezegd heb.....als al die nieuwe dingen (interface en TVonPC) correct werken, zal ik het wel eens overwegen.
Badge
Het was inderdaad een nPVR opname,maar op mijn tweede decoder (geen HD) heb ik dat probleem helemaal nog niet ontdekt.Dus zou het misschien aan mijn HD decoder kunnen liggen,of niet ?
Reputatie 7
Badge +1
Ik denk dat het hoofdzakelijk bij HD-opnames gebeurt die via nPVR gestreamd moeten worden tijdens het bekijken....Ik had vandaag trouwens wéér een probleem met een nPVR opname, toevallig weer van VTM HD, die tijdens het kijken/streamen zowat elke 5 minuten vastliep. Gelukkig kon ik ze met de pauze en playknop telkens terug gestart krijgen zonder verlies van beeld of geluid. Maar het was wél vervelend.
Niet alleen bij HD opnames, hier hebben we hetzelfde probleem en van HD kan ik alleen nog maar dromen, wanneer het beschikbaar komt kon men me 3 maand geleden nog steeds niet zeggen, na twee jaar de zagevent te spelen ben ik gestopt om het te vragen.

Reageer