Beste,
Sinds een tijdje al klant bij Proximus.
Dit probleem ben ik echter al een paar keer tegen gekomen en nu wou ik toch even om hulp vragen.
Wanneer ik bepaalde programma's of serie's wil opnemen stel ik dit in via de tv-gids 'opname serie'.
Voor de meeste geeft dit geen enkel probleem en neemt hij vlot alle afleveringen op.
Echter zijn er andere programma's waarbij het niet lukt om zelfs maar 1 aflevering op te nemen. Wanneer ik dan wil kijken kom ik telkens opnieuw tot de vaststelling dat dit niet terug te vinden is in de opgenomen programma's.
Als ik dan ga kijken in de tv-gids staat hij wel degelijk geprogrammeerd om de volledige serie op te nemen.
(concrete voorbeelden recent en in het verleden: de mol, helden van bij ons, grey's anatomy,...)
Hierin zit dus geen regelmaat van zender of tijdstip.
Kan dit verholpen worden?
Met vriendelijke groeten,
Bladzijde 1 / 1
Zijn deze ook niet beschikbaar na een herstart van de decoder? Zou je dit eens kunnen testen?
Ja, dit geef geen resultaat.
Kan je me eens in privebericht volgende doorgeven
- je klanten ID of telefoonnummer waarop die decoder actief is
- de opnames waarmee je problemen hebt
TIP
- verwijder eens de geplande opname
- ga naar menu- instellingen- veiligheid en privcay - cookies en verwijder alle cookies
- herstart de decoder
- plan de opname terug in
mvg sabine
- je klanten ID of telefoonnummer waarop die decoder actief is
- de opnames waarmee je problemen hebt
TIP
- verwijder eens de geplande opname
- ga naar menu- instellingen- veiligheid en privcay - cookies en verwijder alle cookies
- herstart de decoder
- plan de opname terug in
mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.