opmerkelijk NVPR niet kunnen wissen

  • 27 October 2014
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Ik zit al meer dan 1 maand met het probleem dat als een nvpr opname in de woonkamer gewist wordt deze terug komt op de decoder in de slaapkamer en omgekeerd is dit juist hetzelfde. Het gebeurd niet bij alle nvpr opnames maar heb er nu toch al een stuk of 10 die ik niet kan wissen. Na 30 dagen gaan die er dan automatisch af maar dan zijn er weer andere die blijven staan. Heb al meermaals een factory reset gedaan zowel op mijn decoder V4 als V5, zelfs mijn bbox2 heb ik dit al gedaan doch zonder resultaat. Technische dienst gebeld hierover maar die horen het in Keulen donderen heeft er iemand een idee.

5 reacties

Het is nochtans al door medewerkers van de technische dienst toegegeven geweest dat het een bekend probleem is en men er met man en macht aan bezig is om dit , volgens hen, schijnbaar complex probleem op te lossen.


Dit werd hier trouwens al door enkele mensen gepost dat ze dit als antwoord gekregen hebben.
Sorry Elsa had ik nog niet gelezen zo weten we dat ook weer al en kunnen we enkel hopen op een snelle oplossing.
Ik geef je ter info mee wat er bv nog gepost geweest is in dit verband:


De opnames op 30 dagen stoppen meestal vanzelf maar als er één niet stopt doe dan het volgende:



in 'mijn opnames' kies je de opname dat niet stopt

dan opties : verwijderen

dan kies je 'nooit'

Daarna kan je de opname stoppen.



  • [quote]of nog : Opname kiezen : Opties - Verwijderen - 'indien schijf vol' -> 'nooit' en bevestigen[/quote]

  • [quote] en ook 😞 wat op het zelfde neer komt ): Voor verwijderen kan je ook het volgend proberen: OPTIE / VERWIJDEREN / NOOIT en als dan het rode knopje uitgaat kan je verwijderen anders netstekker van de decorder 10seconden uittrekken en dan alles in een keer verwijderen. Tip: 's avond afsluiten door netstekker uit te trekken en steek hem terug bv 's morgens als je terug opstaat of voor je tv gaat kijken . [/quote]

  • Tot ik plots op 7 oktober van EVA het bericht kreeg dat het steeds terugkeren van verwijderde opnamen een gekend probleem is in Vlaanderen! De engineering van Proximus is het nog aan het onderzoeken en nu heeft men aan de engineering gevraagd een oplossing te zoeken voor mijn problemen
Elsa ik geloof dat jij een ijzeren geheugen hebt dat je dit alles nog zo weet te vinden en onthouden. In dit verband had ik gewoon nvpr ingegeven om te zoeken of er iets vermeld stond hierover maar had niets gevonden. Daarom deze post bedankt in elk geval, natuurlijk zal het er ook van af hangen bij wie je terecht bij de technische dienst want daar wist men van niets. Zal het forum hierover extra in het oog houden over dit onderwerp.
Reputatie 7
Badge +1
Ik had het probleem ook. Na het bekijken verwijderen, wat lukte, maar die duiken dan 's anderendaags of na een herstart terug op. De laatste week echter niet meer vlgs mij.

Reageer