Skip to main content
Ik heb een IPhone 5 en ben tot eindejaar in de USA. Ik heb nog NOOIT mijn mobile data opgezet. Mijn belkrediet is nu foetsie. Proximus heeft me ondertussen voor tientallen euro datagebruik opgelicht!!! Kent iemand het e-mail adres van de klantendienst?
Je kan alvast eens op je iPhone zelf kijken :

https://support.apple.com/en-gb/HT201299
Ik heb een IPhone 5 en ben tot eindejaar in de USA. Ik heb nog NOOIT mijn mobile data opgezet. Mijn belkrediet is nu foetsie. Proximus heeft me ondertussen voor tientallen euro datagebruik opgelicht!!! Kent iemand het e-mail adres van de klantendienst?

kan je door een privébericht te sturen, doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Fyi:

https://discussions.apple.com/thread/4084684?tstart=0



1 example amongst others....

Sorry I am not really convinced it would be a Px issue
Het wilt uiteraard ook niet zeggen dat als je mobiel data uit staat dat het belkrediet niet meer kan aangesproken worden, je kan tenslotte nog altijd bellen en sms'en bijvoorbeeld !
Ben hier al meer dan twee uur aan de telefoon via de GRATIS lijn 080022800. Mijn opmerking die nu een klacht is geworden. Ik kreeg zonet een bericht dat al mijn belwaarde is opgebruikt terwijl ik alleen maar naar hun gratis nummers heb gebeld om problemen die ik sinds mijn aansluiting heb door te geven. Ik ben nieuwe klant sinds vorige week. Proximus zorg ervoor dat ik van mijn overstap geen spijt krijg. En bij deze ik zou graag iemand aan de lijn krijgen naar meer dan twee uur wachten,,,, dank u wel

Reageer