Skip to main content
Hoelang is opleveringstijd bij een nieuwe bestelling online (Internet ).

Heb vorige week (02/05) een bestelling voor Internet geplaatst (online) .

Buiten een orderbevestiging via email , heb ik tot op heden nog geen enkele follow-up van mijn bestelling gekregen .

De datums vermeld in de orderbevestiging lijken mij dus weinig realistisch ( modem-pakket voorzien op 09/05 ,gewenste activatie 16/05 ) .

Hoe kan ik meer info bekomen over het verloop en de oplevering van mijn bestelling , daar ik mijn huidige provider op tijd wil opzeggen om nutteloze kosten te voorkomen .

Mvg ,

tsja, activatiedatum kun je zelf kiezen en dat is bij mij correct verlopen.

ik zou zeggen neem eens contact met de klantendienst 0800 22800 voor meer informatie, of anders wachten tot Eva hier eens passeert

mvg

0800 22 800, ofwel uw gegevens doorsturen naar Eva hier op het forum

EDIT: ene minuut te laat ;-)

Zojuist contact gehad met de klantendienst , er was adminstratief iets misgelopen met mijn order ???? Leuke manier om een nieuwe klant te verwelkomen .Nu zouden ze het zo snel mogelijk in orde brengen , gelukkig heb ik een week spelling genomen om mijn huidige provider op te zeggen .

Fouten gebeuren nu eenmaal....Bij de activering van mijn TV had men de verbinding ook eerst geactiveerd en per ongeluk terug gedeactiveerd. Een telefoontje met de technische dienst 0800 220700 en het was onmiddellijk opgelost.

Beste Heyedp,

In principe worden de online bestellingen zeer snel opgevolgd.

Blijkbaar was er in uw geval iets misgelopen.

De bestelling krijgt u altijd enkele dagen later schriftelijk bevestigd.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Eva ,

Bij mij is er dus inderdaad iets mis gelopen , na contact met de klantendienst heb ik het vertrouwen dat het nu alles vlug in orde zal komen .

Vandaag is wel al de simkaart voor mobile internet free weekend toegekomen dus de procedure is lopende .

Mvg ,

Reageer